poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-11-09 | |
să fie al dracu acela care zice că numai omul rău
ia tot ce vrea din viață că fetele bune ajung în rai și cele rele unde vor că toți oamenii cumsecade sunt omorâți dacă nu sunt destul de proști să îi accepte ca subalterni o putere coruptă iar cei săraci să stea lipiți pe talpa picioarelor cu pielea la mezat să fie pe veci al dracu ăla care zice de al naibii că așa e o lume croită de Machiavelli o lume târguită de Mephisto o lume soră lume slobodă toți se cațără se aburcă peste trup din trup peste suflet din suflet peste sfinți din sfinți și părinți scară de oscioare scară de lumânărele mergeam deunăzi cu troleibuzul și m-au călcat și m-au împins și mi-au țipat că nu am coborât la timp fiindcă tot ei nu m-au lăsat să cobor să fie ai dracu ăia care zic că numai cel care împinge nu este împins ”allons allons pressons/ pressons sur la gâchette il faut bien que tout le monde vive” mergeam liniștită și fetișcana țigancă mă împinge brusc mă scuipă de vreo trei ori ca sfântul Petru cu vorbe fără credință a patra oară sare în două picioare ca o căpriță dezlegată în fața mea primatologul spune că toate creaturile ordinului își arată ostentativ puterea și dominanța desigur s-a dus copilăria cu îngerași în culori blânde lacrimi pentru cățelușul șchiop și pentru Colț alb și pentru micul orfan Rémi pentru fetița cu chibrituri pentru Jean Valjean care moare singur în frig după zeci de ani în slujba binelui ce a mai rămas în afara stropului de sânge din lacrimă lăptișor de matcă pe când ceilalți bocesc ascuțit ca hienele să cadă zăpadă peste omul care tace așa spun toți să vină din nou vremea lui Irod după sum e scris în stele ”Il dit non avec la tête/Mais il dit oui avec le cœur Il dit oui à ce qu'il aime/Il dit non au professeur” deschid ferestrele că oricum nu am cui vorbi să intre soarele să moară bacilul Koch plus alți germeni încă nedescoperiți da (9 noiembrie 2015)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate