poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-10-18 | |
Nu mi-am propus să fiu enervantă, dar uneori îmi reușește al naibii de bine.
Deunăzi, am mers la o florărie din Vulcan să comand o coroană. Foarte drăguțe, cele două doamne, văzând că mă grăbesc, m-au asigurat că e gata în câteva minute. Una a început să aleagă florile, să le așeze pe cetină, iar cealaltă s-a apucat să scrie panglicile. Dorind, parcă, să-mi demonstreze cât este de operativă, a și scris pe prima panglică: „Un ultim omagiu din partea” și, ridicându-și privirea, m-a întrebat: „Din partea cui?”. I-aș fi spus că aș fi dorit o altă formulare, dar, dacă tot o scrisese... - Din partea mătușii Ileana, i-am zis și, până să continui, văd că scrisese „Din partea mătușei” - Așa... Atât? - Nu doar atât, dar vă rog să scrieți „mătușii”! Pentru că părea că nu înțelege ce nu e bine, i-am explicat. - A, asta era? Păi, așa ni se cere să scriem! mi-a răspuns și a luat, iritată, altă panglică. N-am mai întrebat-o cine îi cere, dar eram cu ochii pe ce scrie. - Mătușii cu un i sau cu doi? - Cu doi, îi răspund, gândindu-mă că precizarea mea era necesară, poate i se cere să scrie și cu un i. - Și ce mai scriu? - Deocamdată, nu scrieți, faceți să dispară cele două puncte de după „mătușii”! Era clar că domnișoara devenea tot mai iritată, dar încerca să fie drăguță. Eu, de asemenea, încercam să nu o supăr, dar mă temeam că nu va duce la bun sfârșit misiunea. A șters cele două puncte care, ghidușele, când am ajuns cu coroana la destinație, reapăruseră. - „... și a verișorilor” am continuat. A scris și a trântit repede tradiționalele două puncte. - Aoleu, ștergeți, vă rog cele două puncte! - Cum, și pe astea? - Da. Nu-și au locul acolo. Le-a șters și, în timp ce a mai făcut niște înflorituri pe panglici, a oftat: - Apoi, eu am învățat, la spital, să am răbdare cu toată lumea!...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate