poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-04-06 | |
astăzi am fost în podul casei
după ani mulți ani nu pentru că până acum mi-ar fi fost teamă de colțuri întunecate așa cum uneori îmi este de cealaltă parte din viață ci pentru că ultima oară cînd am urcat era o după-amiază de vară plouase puțin razele soarelui intrau prin cele două ferestre înguste ale porumbeilor iar eu mă jucam cu degetele atingînd firele de praf în bătaia luminii era liniște prea liniște stăteam pe o grămadă de porumb aurie și caldă mirosea a plăcinte cu nucă și mac făcute din aluat întins de la un colț la altul al mesei numai bunica știa cum să nu se rupă și a vanilii niște cornulețe cu zahăr vanilat și dulceață de prune făcută acasă cele mai bune din lume se auzeau vorbele ei domoale bunicul o asculta mereu și mereu în tăcere cu multă iubire în ochi și după aceea n-am mai urcat acolo vreodată astăzi am găsit în pod ciorapii albi cu găurele și păpușa de la Arădeanca cea cu ochi albaștri părul negru ondulat și lung îmbrăcată în rochița mea de la 2 ani vernil cu toporași și mâneci scurte bufante îi venea până la pământ sigur cea mai frumoasă păpusă pe care am văzut-o vreodată și cărțile de colorat care miroseau cum n-au mai mirosit altele de-atunci poveștile nemuritoare în care am crezut și mai cred chitara din lemn cu amprentele lui tata inelul de sîrmă și piatră rubinie din sticlă cheia de la dulapul cu pahare de cristal șnurul cu pasăre și inimă în cioc iar eu multă vreme știam că ele cu aia se hrănesc perna cu broderie gondola care mi-a fascinat jumate din copilărie cu balerina care dansa în rochița minusculă din burete argintiu ledurile cât un sfert din unghia mică viu colorate de jur împrejurul patului ei gondolierul și melodia aceea din altă lume venită diafilmele cu păduri fermecate prințese și prinți scrisorile mamei cu scrisul ca pictat și înclinat un pic spre dreapta dragul meu drag a trecut o săptămână și minutele parcă au fost mări fără uscat de nu le mai vedeam capătul ti-am cumpărat fular și mănuși că niciodată nu ai parcă văd că vine o iarnă ca în basme și o să mă cuibăresc în brațele tale de acum înainte ai să vezi tu.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate