poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-01-10 | |
O noapte obișnuită un ritual
pornesc That 70's show dar nu pentru a-l urmări ci să adorm. Te vizitez în Franța sunt îmbrăcată în jacheta ta galbenă bagheta are gust de galben Nancy miroase a galben mișcările mele sunt mici cât să încapă în fotografia ta de profil unde purtăm toți patru sinonime galbene. Niște voci indescifrabile dezbat în franceză cu accent un moment de luciditate îmi aduc aminte că eu nu știu limba- deschid ochii. O noapte obișnuită același serial de această dată e tradus în franceză. M-am mutat într-un plămân astmatic au uitat să pună ferestrele când l-au proiectat. Vizavi e un cimitir vecinii sunt cuminți până și via din curte are propriul său mormânt. Pisicile sunt dinozauri noaptea în jocul lor casa devine o simplă bară de tampon. Uneori aceiași monștrii mici sunt perversul care mă urmărește prin crăpăturile din zid un șobolan acrobat sau crengile copacilor ce dansează prin curte. O noapte obișnuită un ritual salvator și camera devine liniștită.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate