poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-10-10 | | astăzi vreau să stau la masa aceasta din colțul rectangular repliat în mine pe latura mică îmi așez părerile de rău neuitările căzând perpendicular pe distanțele niciodată matematic calculate dintre mine și tine estimativ… incomensurabile cu priviri ocolinde înconjur amintirile le fac flori nemuritoare din gheață de rouă le așez în ghiveciul din odaia ta pe focul de lângă ușă acolo e mai multă lumină acolo mereu primăvara sosește mai repede aproape intempestiv deși adesea eu ajung după trag aer în piept și te strig astăzi vreau să stau pe marginea-aceasta legănându-se abrupt în ezitările tale așa știu că voi câștiga sigur pariul cu gravitatea cu efemeritatea cu nimicul cu non-sensul pentru că doar așa mă voi situa în mine în mine cea adevărată mă voi locui apropiindu-mă de tine astăzi vreau ca tu să vii aici în așteptările mele să te așezi pe aceleași colțuri zgrunțuroase pe aceleași margini neprietene și din suprafețe cu laturi opuse să refacem în uimire cercul primordial astăzi vreau…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate