poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-03-16 | |
Tapiserie de fluturi cu zborul greoi
poate un adaos, poate o lipsă o priveam cu ochi umeziți și miopi peste iarba fierbinte și verde aprinsă floare de măr căzută în palmă să îmi cânți domol te înalță apoi în vânt spre cerul nehotârât între alb și azur unde orice surâs este trist Cu tâmplele arse de aripi o tânară fată alergând ca o femeie peste clape de pian aplecată, visând și cântand - petală în plus - nu vreau să aflu mai mult decât știu două stele mi-au furat ochii și iubirile nemărturisite Nu vreau un fluture într-un ac nu vreau un fir de iarbă într-o carte și alte povești sunt la fel îmi șoptea ea aparte iubirile care tac ca într-o poveste m-au cusut și descusut din neguri au tulburat culoarea de nu-mă-uita pe țărmul din tinerețe fără bătrânețe... Dar ea alerga – zimți, clipocind, susur rază, nervuri, fir de mătasă, verde fluid, ochii mei micșorând străvezie și albă mireasă - fluture dalb - azi îmi pierd cărarea în iarbă ploile grele se adună în mine pământul recheamă genunchii obosiți tremurând cad... floare de măr chiar ai înflorit? (colaj din poezii scrise în 2007)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate