poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 315 .



Citate despre dragoste
personale [ Proverbe si Citate ]
selecție

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SnowdonKing ]

2013-02-15  |     | 



Cred în mari iubiri, nu în mari amăgiri.

*

Uneori, dragostea te lovește ca un bumerang în moalele capului, exact atunci cînd speri să prinzi pasărea-n zbor.

*

Iubirea – hoața care ne buzunărește mereu și mereu.

*

Iubirea – situația fără ieșire din coma profundă numită viață.

*

Prefer oamenii care știu ce vor în dragoste ... un "mda" valorează cît o mie și una de nopți de suspiciuni...

*

Dragostea – fiara care stă toată viața la pîndă și te ucide atunci cînd iubești cel mai tare.

*

Dragostea levitează într-un univers imaginar, în care sîntem totul și nimic.

*

Te voi iubi prin lipsa mea, prin neatingerile mele, prin tăcerea mea, prin tot ce este incomensurabil.

*

Dragostea este o intersecție cu sens giratoriu. Te-nvîrți în jurul aceleiași inimi, pînă rămîi fără lacrimi.

*

În loc să umplem spațiul înconjurător cu propria noastră concepție despre viață, mai bine umplem golul din noi cu iubire.

*

Dragostea nu are nevoie de cuvinte, însă cuvintele au întotdeauna nevoie de dragoste.

*

Dacă aș putea să te ascund în palmă sau într-un buzunar la piept, n-aș mai rămîne niciodată corigent la capitolul dragoste.

*

Iubirea – fărădelegea comisă pentru a da un sens concret despărțirii.

*

Iubirea – șirul infinit de-ntrebări, pe care facem echilibristica vieții.

*

Merg cu haina descheiată, nu mai încap în mine de atîta dragoste.

*

Te voi iubi în fiecare minut cîte o zi, pînă cînd toți anii se vor umple de preistorii.

*

Dragostea nu are nevoie de spini. Să lăsăm sîngele să ne ude la rădăcini, în fiecare dimineață să înflorească un zîmbet.

*

Îmi fumez sîngele cu degete fără filtru, mă droghez cu dragostea mea bolnavă de cancer.

*

Iubirea nu face cursuri de dans.

*

Dragostea doarme înăuntrul nostru ca o femeie bătrînă îmbrăcată în negru.

*

Mă-ntreb: de ce nu alegem o carieră în dragoste?

*

Iubim fără să știm ce-i iubirea și cînd știm nu mai reușim să iubim.

*

Să lăsăm dragostea să ne fie oracol.

*

Iubirea este măsurată cu precizie de liniștea absenței.

*

Alchimia iubirii – lacrimile și cuvintele.

*

Iubirile – oazele de singurătate din vacarmul durerii.

*

Dragostea – podul de flori dintre inimi.

*

Dragostea – unicul perpetuum-mobile.

*

Dragostea – ghilotina cu aripi.

*

Ceva din mine caută ceva din tine. Bine că există iubirea.

*

Dragostea – focul mocnit pe care aruncăm din cînd în cînd cîte o speranță, ca pe un lemn putred.

*

Dragostea – fata morgana din deșertăciunea carnală.

*

În fața dragostei, pînă și cerul cade în genunchi.

*

Dragostea, ca și adevărul, rămîne mereu pe fundul paharului.

*

Iubirea – miracolul ce trece dintr-un trup într-altul, rememorînd infinitul.

*

Jungherul acela sălbatic numit dragoste, odată intrat în inimă, nu mai iese decît cu mașina de găurit visuri.

*

Orice iubire începe în cheia sol.

*

Dragostea se reciclează, sufletul se vinde, păcatele se cumpără...

*

Dragostea nihiliștilor – trăiesc cu convingeri și se culcă cu temeri.

*

Dragostea – cordonul ombilical dintre ființă și suflet.

*

Am trăit trei vieți cît trei strîngeri de pleoape pentru a ajunge să mă îndrăgostesc de tine la prima vedere.

*

Concursuri de Miss sau concursuri de cîini, dragostea este aceeași. Oamenii au transformat-o într-un animal de lux care răspunde doar la comanda: culcat!

*

Iubirea apare cînd Dumnezeu se privește cu două chipuri în aceeași oglindă.

*

Care ar trebui să fie ambiția unui îndrăgostit? Să renunțe la sine pînă se regăsește complet în celălalt.

*

Oricat de bun ai fi, oricat de mult ai oferi, oricat de bine ai face lucrurile, depinde cine face diferența, depinde cine te iubește.

*

O vorbă înțeleaptă spune că peștele de la cap se împute. Completez: și iubirea la fel...

*

Iubirea – sacul fără fund în care ne aruncăm speranțele, ca pe niște haine murdare.

*

Îmi place să trăiesc acele zile în care prima propoziție cu care ies afară din casă durează pînă seara și se limitează la două cuvinte: te iubesc!

*

Știi, oamenii visează adesea să călătorească printre stele și să-și găsească acolo iubirea. Numai tu ești norocoasa la care universul a venit în persoană și ți-a pus o galaxie la ureche...

*

Dragostea – epuizarea cărnii prin lăcomia tandră a sufletului.

*

Dragostea mi-a crescut în călcîi, o aripă ce mă săgeată la fiecare pas.

*

Ce mă ține în viață este iubirea neînțeleasă, rîzînd cu poftă de noi. I-am dat iubirii tot ce aveam, ca pe o ultimă șansă...

*

Vom face dragoste în rime îmbrățișate, încrucișate, pînă cînd toate nopțile vor fi albe...

*

Te voi iubi dincolo de alfa si omega, o megaiubire bîntuită de cămile ce n-au reușit niciodată să treacă prin urechile acului...

*

Sînt prisăcarul iubirilor din altă galaxie.

*

Cînd o să fiu mare, vreau să compun berze. Așa mi-a spus tata să iubesc...

*

Dragostea – oceanul fără țărm.

*

Chiar și două inimi de piatră pot produce, prin ciocnire, scînteia dragostei.

*


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!