poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 305 .



Citate despre Iisus și Dumnezeu
personale [ Gânduri ]
Crăciun fericit!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SnowdonKing ]

2012-12-24  |     | 



*
Uneori, îmi trec prin cap gînduri furioase, ca niște armate de fulgere. Poate că Dumnezeu încearcă să comunice cu mine, iar eu, ca un insomniac, număr secundele dintre lumina pe care n-o ating și glasul pe care nu-l înțeleg.
*
Gloria este inerția clipei în eternitate. Iubirea este inerția eternității într-o clipă. Cunoscîndu-le pe amîndouă, prefer magia lui Dumnezeu...
*
Și chiar dacă vei fi rănit, să accepți durerea ca pe un dar divin. Pentru că acolo unde nu iubește omul iubește Dumnezeu și, dacă nu renunți niciodată la iubire, nici Dumnezeu nu renunță la tine și îți va da într-un final ceea ce meriți.
*
Tot ce este materie poartă amprenta lui Dumnezeu. Iubind materia în esența ei, putem accede la divinitatea ei.
*
A.D.N.-ul lui Dumnezeu este compus din spiralele galaxiilor.
*
Dacă la început a fost cuvîntul, pot spune că Dumnezeu a fost poet și a creat universul așa cum și eu am creat poezia mea.
*
Cînd eram mic voiam să mă fac Dumnezeu, dar nu bănuiam cît de greu este să rămîi Om atunci cînd ești singur.
*
Cînd ești înconjurat de străini, Dumnezeu este mai aproape de tine.
*
Dumnezeu ne-a dat la fiecare atîta minte cîtă putem duce.
*
Dumnezeu are mireasmă de cetini de brad.
*
Dumnezeu, prin nemișcarea sa, spune totul.
*
Dumnezeu nu-și trage niciodată sufletul, îl oferă necontenit.
*
Dumnezeu scrie cu pană de înger.
*
Dumnezeu – prisăcarul stelelor.
*
Dumnezeul meu este vîntul, mama mea este marea... și scoicile, da, scoicile, devoratoare de gînduri pe falezele timpului...
*
Dumnezeu locuiește la ultimul etaj, într-un cer fără scări.
*
Dumnezeu nu tace niciodată, se face că plouă…
*
Azi, pe fruntea mea, pianotează Dumnezeu.
*
Dumnezeu – ceasul deșteptător care ne trezește, prin revelație, din somnul letargic al existenței.
*
Prefer să rămîn toiagul tău, Doamne, pe care să-ți sprijini sufletul, și să mă doară dragostea ta, decît să mă dărîme cuvinte de dragul cuvintelor...
*
Suntem asfixiați cu zădărnicie și necunoaștere. Aș vrea să vină Dumnezeu să îmi facă respirație gură la gură...
*
Prin subteranele minții, Dumnezeu se balansează pe un hamac plin de stele.
*
Dumnezeu răspunde la orice întrebare, dar cine acceptă tăcerea ca cel mai folositor răspuns?
*
Pe tine, Iisuse, nu te-am întrebat niciodată: ce grupă sanguină ai? Eu cred, Iisuse, că tu ai grupa zero infinit...
*
Iisus – poetul de tranziție de la pămînt la cer și de la cer la pămînt.
*
Dacă aș călători în trecut, aș vrea să fiu contemporan cu Iisus. Dacă aș călători în viitor, aș vrea să fiu contemporan tot cu Iisus…
*

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!