poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-10-08 | | Înscris în bibliotecă de Daniel Lăcătuș
*Istoria „adevărată“ este aceea convenabilă celor aflați la putere.
*Lumea se-nmulțește, oamenii se răresc. *O viață fericită înseamnă să trăiești fiecare clipă ca și cum ar fi pentru prima și ultima dată. *Dacă specialist este acela care știe tot mai mult despre tot mai puțin, atunci expert este acela care știe aproape totul despre aproape nimic. *Cu cât exprimi o idee în cuvinte mai puține, cu atât va avea fiecare cuvânt o greutate mai mare. D*e regulă, când admirăm un fluture splendid colorat, uităm că a fost o omidă dăunătoare. *Până acum nu demult, pentru țară, metalurgia era mană cerească. Acum nu-i decât metal-urgie. *La noi în țară, dacă produci puțin, câștigi puțin. Constat însă, că dacă faci grevă, poți câștiga mai bine producând tot atât. *Există femei care sunt mai frumoase atunci când vorbesc. Altele, atunci când tac. *Prea des lupta pentru pace se duce cu bombe și rachete. Muncește gândind la ceea ce faci. *Decât să pedepsești pe nedrept, mai bine să ierți pe nedrept. *Unii citesc presa pentru a afla ce noutăți aduce. Alții, pentru a afla ce tăinuiește. *Nu cunosc luptă pentru libertate care să nu fie o luptă pentru putere. *Prietenii din interes sunt ca o umbră care ne însoțește numai când ne strălucește soarele. *Se spune că dacă tot mai puțini oameni muncesc pentru tot mai mulți, crește productivitatea muncii. *Inițiativa de azi, succesul de mâine. *Cine are loc în inimă, are și la masă și în casă. *Nu asculta cuvintele celor care vor să te convingă în ceva în ce nu cred nici ei. *Crimele în lume se pot reduce, dacă nu se pedepsesc cu alte crime. *Faceți ca mine când nu puteți face mai bine. *Pentru a părea inteligent, este bine să fii. M*ulți râvnesc la succesele mele în tehnologie. Nimeni la munca pentru ele. *Critica poate face minuni: să ai nopțile albe și zilele negre. *Binele nu se face anticipând răsplată.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate