poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-10-04 | |
O, ce lunga noapte pare a trece pe carari
Redesfacand prin taine acele rechemari Sunt ritmuri care gandul cutreiera cu ele Spintecand imagini ca un buchet de stele Si nu tresar raznite pe dealuri si pe vai Ci doara mreje marunte le cerne prin vapai Acolo sta parerea vibrand a da lumina Cu slove aparute inconjoara deslusiri Izvorand apoi din ritmuri, cad a tresari Vad in ele lunga viata monografica din vremi Cum dispar apoi din spatiu far ca tu sa le chemi Cand te vad privind o vreme pe fereastra din odaie Mii compasiuni de straja sa se-aplece din vapaie Ocolind o bolta rece apoi alta ajungand Pana-n visul meu de care amintesc inchipuind Nu momente ratacite ce-au trecut candva din zbor Ci pareri ducand cu ele, amintiri in urma lor Cerul insa de departe face semne cu privirea Luna si-a pierdut coroana ratacita de minuni Abia cand si cand alene mai mladie mici lumini Pe pamant, alaturi, apa, tinde-acuma a desface Recuprinse-n mrejeni stinse ritmul ce visarii zace...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate