poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-01-16 | | Dacă aș avea încă o viață de trăit Dacă aș avea încă o viață de trăit, aș trăi-o, fără să încetez nici măcar pentru o clipă să fiu eu însumi. Pentru asta am învățat că timpul nu stă în loc, chiar dacă iubim, chiar dacă suferim; Am învățat cȃt de răi pot fi oamenii în încercarea lor de a găsi fericirea, fără să-și dea seama că vine de undeva din interior; Am învățat că nu putem iubi numai după ce ne dăm seama că nu putem trăi fără iubire. Și din păcate sunt oameni care n-au învățat să iubească; Am învățat că unii oameni chiar pun suflet în ceea ce fac, dar asta nu înseamnă că au reușit să facă ceva; Am învățat să iubesc viața cu toate momentele pe care le oferă; toate se întȃmplă cu un scop; Am învățat ce simți cȃnd viața îți este aruncată din nepăsare, într-o cursă contra cronometru, concurȃnd cu moartea și pentru asta am învățat ce înseamnă să te naști pentru a doua oară; Am învățat ce înseamnă să simți că mori în clipe grele și să trăiești cu speranța că vei renaște odată; Am învățat ce simți în momentul în care dai naștere unei noi vieți și cȃt de multă rezonanță poate avea un banal cuvȃnt, "mama"; Am învățat că lucrul cel mai important este să fi "om", dar asta nu înseamnă că toți oamenii sunt "oameni"; Am învățat că toți suntem născuți pentru a crede. Cred în Dumnezeu, deși poate nu întotdeauna cu aceeași intensitate, dar cred; Cred în oameni, deși de multe ori greșesc crezȃnd în ei; Cred în ochii unui om necăjit, de parcă n-ar putea să mintă; Cred într-un viitor, deși nesigur, dar care îți dă speranțe; Cred în lacrimi și în durere; dacă nu aș crede, aș deveni imun și nu aș ști să apreciez fericirea; Și cȃnd voi ajunge la final, aș fi împăcată cu gȃndul că am învățat să cred că omul este minunea ce se repetă-n fiecare.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate