poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-01-12 | |
Episodul I
Bucurie împărtășită ------------------------ Ana, cu mâinile până la cot în nisip: - Tata, nisipul se bucură că ne jucăm cu el? De ce ? ---------- - Mama, bine că ți-ai găsit un soț. - De ce? întreb eu, neștiutoare. - Pentru că voiam să exist! Supărarea ------------ - Aveți noroc, altădată aș fi plâns! Încălzire globală -------------------- - Mama, tu știi că e soare afară? Nu e de glumit! Taxă pe spaimă ------------------ - E acolo o doamnă care nu ne lasă să trecem fără bani. - O, ce bine că am trecut de doamna aia! Reproș --------- -Nu poți, mâță, să fii mai adorabilă? După un păhărel (cu apă) --------------------------- -Acum, că am gura udă, pot să vorbesc mai bine! Sărbătoare ------------------ Azi ... dezlegare la oase! Mai dorește cineva? ---------------------- ... "un ceai de suflețel călduț"? Laptele ----------- - O să-i orbești pe oameni cu dinții tăi albi! spune “laptele”... - Și cu dinții mei dulci! completează Ana. Teleportare -------------- Ana îmi explică: -Dacă închizi ochii, ești în Cer, dar tu ești acasă la noi! În vârfurile picioarelor ----------------------------- -Nu vreau să tropăi, că nu vreau să deranjez oamenii de sub parchet! Imprimeu ------------ -Uite, sunt îngeri! Mulțumesc, Doamne, că mi-ai trimis îngeri pe ștrampi! În încheiere, vă urăm multă imaginație, spor la scris, și atenție la “cocofanii”!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate