poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-01-08 | |
Cum intri în așternuturi,
pe dreapta, staționează o femeie. E prima. Doamnă. Fără să te hlizești, suge burta și treci mai departe cu băgare de seamă. Dacă respirația ta o înfurie, e posibil să iei un șut în dos cât să ajungi pe orbită staționară, primul satelit vorbitor al Pământului. Femeia mică, are piciorul greu, de soldat care nu știe pasul înapoi. Cănd calcă, intră în pământ până la glezne. Din bătălii pierdute se-ntoarce tot biruitoare. Cu puțin noroc, scapi nevătămat și observi că, mai sus, în stânga împărătește visele un android tiran care a decretat noapte eternă să-i poată condamna pe toți la fantezie cu un simplu zâmbet. Pe urma îmbrățișărilor trecute, se tolănesc, între ei, indecente femele, drapate în amețitoare mătăsuri trandafirii, berbanți solemni, cu ocupații providențiale și trecut fraudulos, moși amnezici la braț cu babe pleoștite, gata să acorde primul ajutor oricărui mort ieșit în cale. Vin și trec mai repede sau mai încet, mai discret sau cu tărăboi, în sensul acelor cu gămălie de la florărie. Maiestatea Sa nu trece, rămâne ancorată la piciorul de soldat cu lanț lung. Zale groase de amintiri amare, petrecute prin zale umede de confesiuni duioase. Chiar pe întuneric, Luminăția Sa vede că regatul dintre cearșafurile care se aștern și se strâng noapte de noapte, vis după vis, zbor și cădere, infern sau paradis, stă cocoțat într-un picior de soldat.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate