poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-12-29 | |
Nu mi-e frică de fantome,
De lucruri pe care le pot spune. Nu mi-e frică să mor Deși unii urcați cu pompa pe scară Așteaptă să ies din cercul meu Și să cad în Parlament, Unde sunt cei vorbiți de noi aleși. Împiedicat în vreo cortină Cu pluș prea mult colorat Dai de interlopi, o lume ssstt. Interlopi, auzi, de parcă la naștere Oamenii sunt împărțiți în fraieri și șmecheri Cu diplomă de proastă purtare În societatea multilateral nedezvoltată. Auzi, interlopi de sufletul mă doare Că sunt printre cei cărora le pasă. Am să fac o tipografie de atestat interlopi, Pentru că e mai simplu decât băutul apei, La noi e moda de a fi interlopul cuiva Să te dai cu mașina pe banii lor de fraieri Deh, că nu sunt interlopi Sunt oameni simpli într-un cerc etern Fie că vrem sau nu. Din cercuri de voințe lumea arată altfel Simplu, fără fariseisme alterate, Cu Iuda îmbrăcat în haine goale, Păcălind prezentul cu citirea din cărți De-l doare cotul de reumatism, De frică că-l crede cineva ateu Când în realitate el s-ar vrea un semi-zeu. Am zis…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate