poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-12-27 | |
Lazăr Toader, 33 de ani, Covasna, pădurar de vânătoare
1. Eram la curățirea potecilor de vânătoare, pe Alunu în 2008. Un pui de urs a venit spre noi. A sărit dealul. Maică-sa a venit spre noi. Eram cu încă doi prieteni. Era la între 5 și 10 m de noi. Am fugit. Făcea ca dracul! A început puiul să zbiere de dincolo de culme și ursul s-a dus după el. 2. Eram la boncănit pe Ghelestașu. Într-o culme… o mogâldeață neagră! Era dimineața la 5. N-am știut ce e. Am ajuns la 7 metri de ea. Mânca ceva. Jir, furnici ? Am îndreptat arma spre ea. A sărit spre mine la 1 metru. A pufăit. Dacă a văzut că nu mă dau în lături, a sărit spre Fundul Cosmii, spre prăpastie. 3. L-am găsit rănit la Chimu. Erau toți paznicii, Demes Boti, Syekely Gzula, dar era și Fazakas Levente și Sinka Lajos. Ne-am dus să-l căutăm. L-a găsit Dracula, câinele. S-a băgat într-o tufă deasă și făcea ca toți dracii. M-am dus cu domnul Lajos pe partea cealaltă, în stânga pârâului. A ieșit după câine și i-am dat drept în gât. Mi-a prins un câine și a murit cu câinele în gură. Erau vreo șapte câini de vânătoare. Dimineața a plouat. Spaniolul zicea că nu sunt normal, pe mine ar trebui să mă cheme Dracula.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate