poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-11-13 | |
Moare omul și dispare
Ca o ființă pe Pământ, Dar din corpul său apare, Sufletul. E lucru sfânt! Căci din inimă pornește, Trece-apoi printr-un canal, Multă lume povestește: E Shushuma cel central! Corpul său ușor devine Cu grame de nedescris, Căci decesul de survine, Sufletul moartea a-nvins! Sufletul își vede corpul Care zace pe pământ, El privește, știe totul Și aude glasul blând! Dar degeaba se adresează, Sau de scoate vreun cuvânt, Nimenea nu-l sesizează, Că e prezent pe-acest Pământ! Cu mirare îi privește Pe aceia care-l plâng, El e bine și trăiește, De ce omul e nătâng? Nouă zile se perindă Pe deasupra celor dragi, Pentru el timpul-secundă, Sunt cuvinte foarte vagi! Pentru el nu e durere, Nu e chin sau sentiment, Dar nu este nici plăcere, Când te cerți pe testament! El la Creator sosește De vreo rază vine-apoi Și în Față-i se trezește, La judecata de apoi! Ca un film prin față-i trece Viața lui de pe Pâmânt, De e cald sau de e rece, Doar binele îl face sfânt! De-a făcut vreun rău în viață, Simte durerea altuia, Binele, faptă isteață, E iubirea ce-l va salva! El acolo se-ntâlnește Cu rudele-i decedate, Unele... nu le găsește, Ele sun deja-ncarnate! Mama noastră cea iubită, Zicea cu drag pe-acest pământ, Pentru mintea iscusită: " - Corpul e doar un veșmânt! " Corpul nostru se destramă Căci pământ urmează a fi, Sufletul trăiește-n faimă, De faci bine zi de zi! Explicații: Shushuma nadi = canalul energetic central din corpul omenesc.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate