poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-10-02 | |
Mircea Nicolae, Covasna, 66 de ani.
1. Odată, nu demult, mergea în sus. S-a întors îndărăt. A venit aproape de mine. S-a liniștit. Nu am călcat niciun pas, că dacă, călcam, mă tăvălea. 2. Altă dată, m-a văzut, a stat în două picioare și a plecat cu pui cu tot. Nu sunt toți la fel! 3. Am fost la Poianca și cât p-aci să sară pe cai! Gata să scap caii la pârâu! Era în treacăt, a trecut pârâul. Am strigat, a trăsnit băiatul din bici și s-a dus. 4. Acum 4 ani, pe la Pârâul de sub Șiclău, fugea... . Era o lizieră și a venit spre mine. Era la 2 metri, eu în pârâu, el deasupra. A stat în două picioare, scuipa, apoi s-a dat în lături. N-a mai comentat! 5. La Manicica, după o oră și ceva începea să se ridice pălăria sus. Pe moment nu am avut probleme. 6. Am scos oaia, l-am gonit cu câinii și a plecat. Nu a fost problemă! 7. La Clăbuci, Fagul Alb, Slobodu, Manicica, am avut probleme cu el. 8. La Manicica în 1964. Aveam mânzările la Clăbuci. A apărut în prima noapte. Mi-a luat o oaie, a dus-o spre Nioaca. De la Bârlă, care era la Clăbuci, a luat un porc. Dimineața ne-am dus cu Costea Gheorghe și am scos porcul. Am legat porcul pe brad. Noaptea ni l-a luat. A treia zi a venit nenea György Sanyi, care era paznic de vânătoare și l-a împușcat.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate