poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-21 | |
- Cum o mai duci?
- N-o mai duc de niciun fel. Mi-am terminat viața acum o săptămână. Am trăit intens. Acum mă odihnesc. - De libidou nu te mai întreb, că mi-ai zis că n-ai avut; îmi suneai că-i o insufuciență ereditară. - Da, așa e. Acum stau prost cu sex apelul. L-am pierdut cu doi-trei ani în urmă. Nu știu ce dracu-am făcut cu el. Aveam programată o întâlnire, și, când colo, mă trezesc fără ce ți-am zis. Am uitat de întâlnire, am dat toată casa cu fundu-n sus... - Aham! - Îmi făcusem program zilnic de dat casa cu fundu-n sus. N-am dat de el nici până-n ziua de azi. Știi cum e, toate merg bine, până rămâi fără el. Am ajuns să cred că mi-a fost furat. Altă explicație nu găsesc. - Presupun că ai făcut tot ce trebuie, doar-doar o să dai de el. - Aha! Pe toate le-am făcut. Am dat și un anunț în presa de sex opus. Mană cerească a fost asta. Nu e număr să nu se discute problema recuperării sex apelului. Nu e vorba de al meu, se vorbește în general despre asta – chestii, socoteli, proceduri, metode, terapii. Din când în când mă mai uit pe pozele unde apar eu cu al meu. Ne potriveam. - Aveai des?, zilnic, vreau să zic... - Aveam permanent, silnic, nu zilnic. Era un fel de alter ego. - Regrete?! - Nici vorbă! Asta este. - Ce-mi oferi? - O saltă psihotronică, dacă nu te deranjează. - Ce-i asta?! - O ceapă tăiată începând de la rădăcină, și tot așa, o ții în mână tăind până la cap, o lămâie-njunghiată stoarsă de jale și niște măsline private de sâmburi. Sare. - Pa! - Pa!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate