poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-12 | |
Eram în lift într-o dimineață și te-am auzit plângând
m-am întristat că o fată așa de frumoasă ca tine plânge, nu meriți asta ți-am zis atunci te-ai apropiat de ușa liftului și l-ai îmbrățișat și ai oftat ușurată am simțit căldura ta și m-am apropiat încă un etaj de tine apoi cu încă unul și se simțea atât de tare căldura corpului tău încât nu mai conta că blocul are 100 de etaje sau doar 8 eram fericit am aruncat cheile de la apartament, tot, am vrut să deschid ușa de la lift dar s-ar fi blocat ai strigat atunci: “-încă puțin” și simțeam cum mă apropii și mai mult de tine “oooo rămâi , rămâi la mine” Când în sfârșit liftul s-a oprit m-am uitat Printre crăpături și nu te-am văzut Dar mi-ai dat mesaj că încă exiști Ma sperie, deschid ușa liftului și văd numai foc și smoala și acum înțeleg de unde vine de fapt căldura dar stai, alt mesaj: “continuă să mergi cu metroul până treci de centrul pământului De acolo mai mergi puțin, te aștept la nivelul mării… ” Deci, sus : “-la bulevard birjar, la bulevard…”
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate