poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-27 | |
Cione oare?
Cine oare te va mai iubi mereu Așa cum te iubeam doar eu, Cine oare îți va mai crede inima Așa cum doar eu credeam în ea, Cine oare te va mai aștepta mereu Să te strângă la piept, așa cum te strângeam doar eu, Cine oare sufletul ți-l va mai alina Cum doar dragostea mea te mângâia, Ai plecat de lângă mine Crezând că cu altcineva o vei duce bine, Dar te rog oprestete puțin în drum Și mai gandestete bine acum, După atât timp nu te ai gândit Că eu doar pe tine te-am iubit, Când ai plecat sufletul mi-l ai lăsat pustiu, Încerc și acum să-l umplu cu amintirea ta, și nu știu Cine oare tremuratul ți-l va mai simți Cum doar eu ți-l simțeam, în serile de iarnă târzi, Cine oare îți va mai scrie Printre lacrimii cuvinte de iubire, doar ție, Cine oare va mai plânge mereu Așa cum plânge acum sufletul meu, Cine oare cu chipul tău se va mai trezii Cum mă trezesc eu în fiecare zi, Aș vrea să cred că e o glumă de la ține Și o să te întorci din nou la mine, Stau și privesc în zare Și aștept să vină, dar pe cine oare? Și fără să vrem, ne spunem un ultim Adio, oare?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate