poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-14 | |
un offline,
un mesaj netrimis și muulte numere scrise în palme. cam asta ți-a rămas din vara asta iî care nimic nu ți-a mers bine. încerci s-o întinzi, tragi de ea ca de un elastic ca să dureze mai mult, să nu vina frigul și să închizi toate geamurile, să schimbi așternuturile și să așezi hainele în șifonier din nou. vara asta s-a terminat prea repede. nu mai razi, nu mai bei cola, nu mai ai semințe și nici nu îți mai vibreaza telefonul. îți vine să te iei de par și să ieși in fața casei să urlii cât poți de tare de ciudă că s-a terminat. o să-nceapa școala și o să-ncepi să povestești ce super a fost și cum au plecat emma si andreea și ai rămas singură cu pozele aruncate într-un dulap plin cu haine de vară.fundițe,carouri și floricele. o să-nveți la istorie și o să te gândești la legume și o să aștepti să vină vara ta iar/o să vii plângând acasă și poate o să-ți vibreze telefonul s-ar putea chiar să răspunzi și să-ți spună "mi-e dor de tine".
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate