poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-11 | |
anomie/ furnici înaintea ploii
baza 1, răspunde/ balerina dansează pe un pian dezacordat casă în pantă/ atenție, cad țigle/ aici hidroscopu 2, recepție/ condiția existenței: să nu existe condiții/ câți-ca-voi, bibiloi/ pitici universali deschidere spre alergia la prostie/ dezertor din condiția primă/ amânarea etapei/ până atunci, muzică și voie bună/ video-poem/ în tandem evenimentul va fi transmis în direct pe posturile vacante/ da, ai dreptate, e vacanță furci caudine sau coada furcii gheață la mal/ scriitură în sos de pictură heringi în ulei sau hap-sarmaua ii, s-au terminat toate literele învață alfabetul/ fă un pomelnic și o rugăciune jean valjean în variantă p(r)ostmodernă k, de ce nu te revolți limba noastră-i astupată/ s-o destupe cine poate (tu, spre exemplu) marți sunt trei ceasuri așezate pe un trepied/ maladia secolului XXI „n-am, dă-mi tu” - cele mai bune țigarete (nu asta, sună a reclamă) o, zei! - declama tatiana în pauză parti-pris quintă royală/ mai dă-mi o țigară/ tot de-alea, tot de-alea, fratele meu rețetă pentru învierea cocoșilor din borș simte-te și tu, ce naiba șase-șase/ eu văd șapte treci la loc (se-nțelege, doi) ține-te bine, povestea continuă uf, iar am uitat poezia în priză vai de vară sau, mai bine-zis, vai de țară well, ce să zic xilofon saturat yes! yes!/ da' cine nu-ți dă voie zarzăr și corcoduș rimează cu lazăr și, respectiv, trepăduș da capo?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate