poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-13 | |
Sunt aici?
Cred că sunt aici. Te-ai uitat pe site? Nu m-am uitat pe site. Îi vezi pe ferestruică? Nu-i văd pe ferestruică. Bine că ați venit voi doi (Radu). Aaa, pe tine nu te-am văzut (da’ nici nu-ntreabă cine sunt). Puțini, cică numai buni de poezie. Cică… Iată, iată… Discuții. El e Lupișor. Îmi pupă mâna. Alooper își aduce aminte că i-am spus să mai citească. I-am spus. Îmi mențin părerea. Iar discuții. Unde care baleiază dreapta-stânga (stânga-dreapta). Abonamente la net. Știați că i se spune Pizza? Dar de ce Brigaela, nu se potrivește cu Cristiana. Ba se potrivește, nu cu Cristiana, dar cu Gabriela. Ce e Ieudul? Ar fi trebuit să știu. Da, mi se zice Pizza. Sper să-mi treacă. Sper. Cineva cântă la chitară. Zice că e începător. Nu e. Cântă. Radu, aproape portocaliu (corai?), vorbește. Mamă, cât vorbește (sst, cică e șefu’). Trece și Daniel Făt. Vrea să plece. Cântă, la cererea publicului „Nani”. Toată lumea fredonează. Eu râd. Tu mă săruți. Apare nea Mișu. Iată, iată… Recită o poezie. Ne place. Râd. Îmi spui că îl cunoști, că e poet. O fi. Acum e doar beat. Foarte beat. Și cântă frumos. Despre un porc. Nou-nouț. Furat. Lupișor își revendică actul. Nu l-a luat el. dar era nou-nouț. Nea Mișu e neobosit. Cântă, recită, iar cântă. Știe un cântec și o poezie. Nu contează. Pare că s-a lipit de Radu (vezi, dacă ți-am spus că vorbești mult). Concurs de recitare. Se alege juriul intră în scenă Carmen și Reka. E frumoasă Carmen. Þie îți place Reka. Radu se luptă cu pronunția maghiară. Nu reușește, dar nici nu renunță. A ajuns pe la onomastica japoneză, dar tot încearcă. Alooper citește poezii din Virtualia: Magul, Dominique. La prima vedere. Se observă. Radu apelează la propria creație. Nu e la prima vedere. Nu se observă. Nu lipsește nea Mișu. Lupișor își exersează talentul de cetățean turmentat. Tot nea Mișu e mai tare. Noroc că apare Veverița și câștigă. Se va organiza un baraj pentru ultimul loc. nu mai e nevoie. Nea Mișu se simte câștigător. Și cântă. Iată, iată… Recită iar prima poezie. Ne place și mai mult. Cică s-a mai trezit. Nu mi se pare. Cântă Misha. Frumos. Mergem? Hai! Ne vedem joia viitoare. Poate că eu lipsesc (Radu). Și noi. E frig. Tramvaiele se retrag. Mă săruți și nu mai contează.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate