poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-04 | |
De dimineață , atunci cand prima rază de soare îți apasă genele , nu o lăsa să ți le deschidă într-un mod brutal ... lasă lumina să-ți le alinte , ca și cum tu ți-ai alinta persoana dragă ... Apoi când în sfârșit simți cum ți se încălzesc pupilele ... deschide încet ochii . Privește Soarele ca și când ar fi pritenul tău și nu dușmanul care îți alungă visele ... Zâmbește-i cum i-ai zâmbi unui copil ce ți-a oferit o floare ! Gândește-te că această zi a început cu un scop anume , pentru ca tu , omul obișnuit să înfăptuiască ultimul vis pe care l-a avut ... Iar mâine dimineață când te vei trezi , gândește-te că ai o noua șansă să faci ceea ce ai dorit , mai ai o șansă , și încă una , și încă una dar ai grijă ... nu te obișnui prea repede cu această idee căci nu știi când va veni acea dimineață când nu vei mai simți acea alintare a Soarelui ... Așa că mâine când te vei trezi , gândește-te la toate șansele pe care le ai în viață !
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate