poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-07-15 | |
Intra in scena marele Magician. E imbracat in trei culori, are in mana sabia lui Stefan cel Mare si pe cap jobenul lui Bratianu.Aplauze, urale, ovatii.
Fa-i sa creada. Ca viata lor are un scop. Ca nu traiesc oar ca sa bage pe o parte si sa scoata pe alta. Fa-i sa creada. Fa-i sa creada ca o sa le fie mai bine. Fa-i sa creada ca odata, o sa le fie mai bine. Fa-i sa creada. Ca democratia e necesara. Ca salariile senatorilor si deputatilor ne asigura cele mai bune legi si decrete. Ca avem nevoie de o justitie impartiala. Asa de impartiala ca se indeparteaza si de ideea de justitie devenind un fel de Dumnezeu intangibil. Fa-i sa creada. Ca vom fi , candva, integrati. Ca nu vom mirosi a nespalat, acolo, in Imperiala Europeana. Ca nu vom mai fi doar niste tigani care fura si cersesc. Fa-i sa creada. Ca suntem un popor profund religios. Ca ne respectam traditiile. Ca numai prin acestea am rezistat atatia mii de ani, ca sa ce, ca sa cum ? Fa-i sa creada. Ca cei care ne conduc, ca cei care ne vor conduce stiu ce fac. Doamne, ocroteste ROmania!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate