poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-10 | |
„E tua, e mia
Eterna malattia...” M.Sardou Atâta timp cât: -ești împotriva lui „merge și așa...” -încerci să trăiești, încerci să te descurci singur, indiferent prin ce mijloace ; -îți vine să plângi când vezi bătrâni decent îmbrăcați cerșind pe stradă dar îți dai seama că dacă le dai 10.000 lei nu le rezolvi problema; -oftezi când te uiți la prețul unei cărți și te întrebi la ce poți renunța atunci ca să o cumperi; -te enervează prezențele televizate cu capul mai mare decât corpul, a se vedea nea Mischie; -ești stăpân pe corpul tău; -te bucuri când te scoli dacă afară e soare; -te bucură un cântec, indiferent care e acela; -te poți indigna, poți fi furios, poți fi revoltat; -te doare atunci când ești jignit pe nedrept, când ești acuzat pe nedrept; -nu te consideri ca făcând parte dintre cele 4 milioane de roboți cărora „Propaganda comunistă le-a spălat capul” ci ști că ți-ai făcut bine treaba atunci și ți-o faci și acum; -te amuză poveștile cu Pacepa; -ești împotriva oricărei cenzuri; -îți place să te uiți după un picior frumos, dimineața, în drum spre servici; -te deranjează glumele obscene, spuse de față cu colegele, la care acestea râd mai puternic decât bărbații; -nu minți că îți cumperi Playboy doar pentru articolele dinăuntru; -ești tolerant și cu alte religii decât a ta; -îți vine uneori să sfâșîi ceva, să rupi, să distrugi; -nu te socotești vinovat pentru faptul că te-ai născut înainte de 1950, 1960, 1980; -chiar dacă ai făcut poliție politică ai făcut-o pentru că ai crezut într-o cauză; -ai vrea să pleci în străinătate, să vezi, să călătorești, fără idei preconcepute; -nu crezi în comploturi, în conspirații contra bietei noastre țărișoare; -nu îți place Bush (măcar nu tot timpul); -te enervează nenea aceia care te pun la punct fără să aibă habar de ce se petrece aici; -ai făcut măcar odată un lucru rău, ai furat,ai înșelat, ai mințit din necesitate – pentru că nu ai avut ce face- dacă nu, ești un înger și îngerii nu locuiesc în România; -ai dat un șut în fund și ai primit mai multe, pe principiul- orice șut în fund un pas înainte; -nu ești unul din cei jde milioane de compatrioți care așteaptă totul de la stat, de la naștere și până la moarte; -ești sigur că statul este cel mai mare hoț; Atâta timp... mai există o speranță. Lupta continuă. Trăiască dreptul de a fi altfel! Trăiască conformismul ! Trăiască anarhia!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate