poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-10 | |
10 Mai este, așa cum o știe toată lumea, ziua Regatului.
35 Mai este o carte extraordinar de frumoasă de Erich Kastner- autorul lui Fabian și al lui Emil și detectivii- mai știe cineva de ei ? Aș prefera să sărbătoresc 35 Mai. Este o carte formidabilă- interesantă și atractivă. 10 Mai ? Hmm. Au fost regi mari în istoria României. Exact 2. Carol I și Carol II. Restul este tăcere. Ca să țopăi plin de încântare pe străzi pentru un rege- care o fi acela- mi se pare cel puțin stupid. Monarhiștii României- aceia care n-au căzut de tot în butoiul cu varză- ar trebui să se trezească în cruda realitate. De 15 ani regele nu a fost reîncoronat. Ei și ? Ne-ar fi mers mai bine cu regele ? Da, dacă își potolea foamea din gât. Un rege fraier- cum este actualul monarh (sper să nu se supere nici un monarhist din România dar asta e- un rege care a plecat cu importante resurse și care a falimentat toate afacerile pe care le-a început)- plecat după pleașcă- a se vedea prietenia istorică cu dl.II- nu este un rege stimabil. Nu are de ce- pentru că este o nulitate care nici măcar nu mai vorbește bine românește. Și atunci ? În afară de pretențiile nemotivate și nemăsurate actualul nostru rege este doar ruda săracă și de rang II (care poate dejuna și cu servitorii-de obicei) a reginei Marii Britanii. Nici măcar un sunet, nici măcar o fărâmiță nu au fost produse de domnia sa. Să sărbătorim 35 Mai ! E mai bine, există și un cal vorbitor acolo, pe patine cu rotile.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate