poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1911 .



Altă viziune a lumii
eseu [ ]
Adevăr și credință

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [marius niþov ]

2017-06-10  |     | 



Într-o lume tehnologizată, cu multe fenomene explicate științific, psihologic, medical, metafizic, apar și interferențe energetice din afara peisajului domestic, obișnuit. Te trezești, într-un mod straniu, asaltat de o formă rațională care scapă manualelor și domeniilor științifice. Și dacă nu ești măcar inițiat în așa tipuri de întâlniri, chiar poți să o termini rău și fără explicații. Are și partea distructivă “calitățiile ei”, perseverența gândurilor care te fac să-ți pierzi nădejdea, încrederea și cazi într-o criză, blocaj de concentrare destul de apăsător. Așa se manifestă energiile din afara dialogului cu Creatorul. Asta mă duce la o întâmplare petrecută la Reșița cu aproape 26 de ani, lămuritoare în privința prezenței părții întunecate și a modului prin care confirmă cele spuse. M-am confruntat acolo cu o formă de energie distructivă, să nu-i spun drac sau duh necurat, că oricum nu pot percepe cei lipsiți de așa experiență. Discutasem la o nuntă de oameni credincioși cu o cunoștință faptul că răul, așa susțineam înverșunat, nu are putere să ia trup sau formă în apropierea noastră. Desigur, nu negam influența lui prin gândire și alte manifestări de posesie asupra celor care îi fac loc în adâncul lor. Și când am ajuns în camera de la cămin, în acel loc unde mă trezisem din visul despre cutremur chiar în mijlocul cutremurului din 1991, era o anunțare cu puține minute înainte de a simți efectiv cum se mișcă totul, în același pat am o altă experiență la limita înțelegerii. Astfel simțeam, fără niciun dubiu, cu o teamă care îmi epuizează orice cuvânt sau formă de exprimare, prezența unei forme întunecate în plină zi de vară. Cum să explic, era pe la ora 18 și în cameră se făcuse întuneric, ca într-o eclipsă de soare. Ei, am avut un fel de blocaj, nu mai reușeam să fac doi pași până la întrerupător! Dar eclipsa mea de inspirație a fost scurtă până am conștientizat cum să înfrunt o astfel de arătare. Și m-am smerit din gândul că-i cu neputință răului să vină în trup, m-am rugat să fiu eliberat de așa provocare, iar a patra rugăminte către Creator a risipit perseverența întunericului. Idem se petrec multe întâmplări de acest calibru spiritual printre noi, dar cu o mască de realitate bine fardată, cât să nu o luăm la fugă. Penetrația forței distructive se face prin gândire, adică, mai bine spus, îți vin tot felul de stări și gânduri cât să-ți provoace reacțiile nedorite. Dacă nu reușești la timp să identifici aceste stări negative, îți vine greu să redobândești starea inițială de echilibru și liniște lăuntrică. Ai nevoie de o smerire prin rugăciune și meditație pentru eliberare. Coborârea în adânc prin dialog cu Creatorul îți dă puterea de a birui stările din afară. Întâmplări de acest gen, m-au făcut să descopăr planul din spatele scenei vieții obișnuite, resorturile energetice raționale care determină comportamentele umane. În acest mod, am înțeles că rațiunile care-l contestă și nesocotesc sau defăimează pe Creator provoacă stările dezechilibrate, tipurile de afecțiuni spirituale, rationale și trupești. Inclusiv dezastrele sociale și naturale au legătură cu viciile comportamentale față de Creator. Sunt foarte mulți oameni prinși în gândire de aceste forme distructive, o adevărată invazie de entități raționale în măsură să le anihileze trezirea, îndreptarea sau intrarea în ordine. Ori legile care guvernează ființa, întreg Universul dovedesc cea mai elocventă stare de echilibru.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!