poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-09 | | De cîte ori se-întîmplă-așa Să plece înaintea mea Unul sau altul...mă gîndesc... Eu? Oare cît mai zăbovesc? De ce n-apăs pe un buton? S-adorm...lin, dulce, rece somn. S-adorm... pe nori să rătăcesc, Oare de ce mai zăbovesc? Oare de ce ? eu nu am loc De-unde-am venit să mă întorc? De ce-s silită să rămîn Cînd totu-n jurul meu e scrum? Nimic nu mai miroase bine , De ce nu pot pleca chiar mîine? De ce m-apasă crucea grea ? De ce nu pot și eu pleca ? Așa cum mulți au tot plecat Și-n urma lor nu s-au uitat... Nici la ce-au strîns, sau ce-au găsit... Toți au plecat...n-au mai venit Pe mine pe-aici m-au uitat... De cînd mă știu am tot visat Să plec eu înaintea lor.. Am încercat...înot , în zbor Dar drumul lor nu l-am găsit... Și-am zăbovit...la nesfîrșit. De ce aleea n-o găsesc ? Doar fiindcă prea mult îmi doresc? Dar asta fac de cînd mă știu... E-așa de greu și de tîrziu... E așa de rece și urît De nici nu mai știu ce s-ascult , Ce să mai sper...ce să gîndesc... Eu oare de ce zăbovesc ? M-am plictisit...și -am obosit Să îmi doresc la nesfîșiat Pe drumul drept să-o iau și eu Dar nu vrea Bunul Dumnezeu . Degeaba-L rog și ÎL implor Să plec eu înaintea lor , Lacrima mea nu ÎL atinge, Iar viața asta mă învinge Pe zi ce trece tot mai tare... De ce nu pot pleca spre zare? De ce mai zăbovesc eu oare ?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate