poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-13 | |
Daca se supara cineva inseamna ca vreti sa ucideti lacrima si zimbetul
cu importanta. Copy & Paste: Ea spune serios: Si trebuie sa stii ca-mi esti doar o oaza într-o zi am sa plec am sa-ti ramân dureroasa în calcâie si-n orbita arsa El raspunde grav : Vă țin minte pe toate iubito. Nu trebuie să-mi povestești de voi, de durerile și fericirile voastre, de strângerea voastră din coapse atunci când mă sufocați sau mă nașteți în pripă, timp de o viață sau timp de o clipă. Ea zice: Picura peste mine ca lacrima ploii, divina, Rostogolita din vârf de copac Sau mai din înalt Pâna la mine jos, la radacina. El: Ce să-ți scriu despre fericire? Se ascund literele ca porumbeii în noapte, își sărută subțioara, ațipind de nepuțință, de împărtășită credință. Ea,infocata: Ardem, ardem fără încetare. De bucurie. De curiozitate. De dragoste. De ură. De biruință. De disperare. Fiat lux! Ardem. Flacăra din gând. Iluminare. El,dur: Ai venit cu sânul deja mângâiat, început ca un verde măr, cu alte buze-frunze, prinse în păr, turcoaz ambiant sufocant. Ea ,intimidata: Seara, cu gândurile întoarse înapoi mă întreb cu neliniște: Oare nu timpul ne trăiește pe noi ? Cine cui se dăruiește? El,zimbind: Sânii ce-ți atârnă grei picură note albe pe buzele lui, portativele nopților tale lungi. Ea zimbind: Licorna, licorna Visului ursita De muritori dragostita Cu Inorogi nenuntita Nicicând îmblânzita De dor mistuita Din aste meleaguri fugita Spre alte tarmuri menita. El,plecind: Va stiu pe toate,taci.... Toate drepturile de autor: Licorna & Pan.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate