poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-16 | |
Pretuieste.
Portocalele. Inchipuieste-ti ca decojesti o portocala asa cum iti dezbraci iubitul sau iubita. Simte-i fiecare por cu varful degetelor, simte-i toata suprafata ferma, tanara... apoi incet... mirosindu-i parfumul astringent si proaspat... infigeti degetele in ea si dezbrac-o. Nu se va lasa usor. Nu e ca usuraticele de mandarine... Da-i jos tot ce o inveleste pana o vei avea in palma, neteda si goala... Se va rusina putin, e pentru prima oara. Si asa, pudica si sfioasa, portocala se va face si mai portocalie in obraji... Acum poti sa o saruti o data... sa o linistesti, sa se relaxeze. Altfel nu vei putea sa o desparti in feliute... Se va strange si se va crispa. Acum s-a calmat, s-a obisnuit cu noua temperatura si tot ce vrea e sa devina una cu tine. Asa ca... O vei desparte in toate cele 12 feliute si le vei lasa imprastiate pe masa. Vei alege apoi una, si o vei musca jumatate... Simti sucul si fiecare celula cum se desprinde ? Este uimitor cum natura a putut realiza asa ceva... Este un gust incredibil... Dulce, dar nu foarte ... Acrisoara dar nu prea ... Exact cat sa nu-ti pierzi mintile. Daca ar fi fost prea dulce te-ai fi saturat repede de ea, fiind toata a ta. Daca ar fi fost prea acra, te-ai fi saturat si mai repede, fiindca te respingea mereu. Dar asa... O savoare energizanta... Cum o poti refuza ?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate