poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-06-29 | |
- Mai bine ia-ți un scaun și pune-l în față.
- De ce? - Taci, tu n-auzi că ne numără Dumnezeu? - Pe noi? - Taci și nu mai întreba. Așează-te și ascultă. - Ce? - Ascultă dacă îngerul tău te cheamă. - Unde? - La el, să-i dai cîteva clipe din viața ta. - Pentru ce? - Pentru film. - Ce film? - Marele film. - Adică? - Adică te duci și îi spui ce-a fost cel mai frumos lucru din viața ta. - Cum adică? - Fiecare înger lipește cîte o clipă pe pelicula Marelui film. - De ce ? - Pentru că atunci cînd Dumnezeu termină de numărat se va uita la film. - Nu înțeleg. - Ce nu-nțelegi? - Ce e cu filmul? - Nu s-ar plictisi Dumnezeu să se uite la toată viața ta? - Adică? - Adică, îngerii îți pun doar o secundă din viață în film, cea mai frumoasă, și ți-am mai zis că atunci cînd termină să ne numere se va uita la film. - Și noi? - Noi, așteptăm. - Ce? - Dacă îi place s-apucă iar de numărat. - Și asta-i bine? - Da, pentru că numară descrescător. Vezi că mai vine cineva… - Mai bine ia-ți un scaun și pune-l în față…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate