poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-01 | |
Captarea atenției: Haaaaa.....aaa.........
aaaaaaaaaaa.......aa.... aa......a......pciu! ------------------------- - ce e? ce-i? ce-a fost aici? întrebau cu glasuri mici cinteze și pitulici micșunele* și urzici (* -ce e aia micșunea? nu știu, da'parcă rimează cu altceva dintr-un cântec de cumetrie.) pupeze și rândunici elefanți și pinguini căprioare și girafe.... -Să mai spun? -Nu-i nevoie. Am priceput. -Ei, atuncea, NOROC BUN! (Ei, acuma l-ați găsit pe cetățeanul Cozma Miron care rimează cu Cozma Răcoare? Dacă acest indiciu s-a pierdut, vă ofer unul nou: nu e un cetățean, e o cetățeancă, mai bine-zis o țigancă, dar nu e țigancă-țigancă, ci mai degrabă o cioară vopsită un fel de cioară-necioară ((deși rimează, fecioară nu-i, că are ....copii cu accentul pus pe i. Apropo: Vorba bunicii: -E lucru mare ca să știi să poți pune un punct pe i. sau vedea. ha-ha-ha)) Analiza lecției: În momentul de ,,captare a atenției" atenția mea a fost captată atât de mult încât ,,mi-a căzut net-ul (internetul) în cap; .....ăăă...din cap, vreau să zic. Că dacă îi iei omului atenția, nu mai e atent la tine, care va să zică, cum bine zis'a Caragiale. cu toate că piesa e gata.........nu pot s-o scriu. n-am voie, nu mă lasă CEVA. Recomandări: se recomandă modificarea denumirii acestei etape de lecție. Ea s-ar putea numi: ,,captarea interesului și prezentarea materialului intuitiv. Răspuns la ghicitoare: ((Că asta se întâmplă: (se citește rima cu accent pe ă) Pământul strănută. Răcise și el săracul. Vă rugăm reveniți. Acum e carantină la cantina lui de visuri.))
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate