poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-02-23 | |
Luni. Ar trebui să mă duc acolo unde ne vedeam lunea.
I-am iubit pe amândoi...Cui să ofer a doua șansă? "la asta mă gândesc mâine" îmi dau un citat celebru. Suna telefonul lui George. Melodia de apel este STAND BY ME ! "da,tata!" Roșesc violent și parcă sunt paralizată.Nu am reacție, doar ascult: "Da, tata, sigur. Două bilete numai dus". Închide și se așterne o liniște lungă. "Doamnă, vă rog, puteți veni cu noi să-l cunoașteți pe tata?" Răspund automat:"sigur,George!" Parcă m-am golit de gânduri, de amintiri, de speranțe, de liniște. Mai sunt câteva ore..Am să-l revăd oare? Ce se va întâmpla? "mama, George are o împuternicire pentru a scoate bani dintr-un cont și nu se descurcă în proceduri". Lucrez in sistem: "George, vom merge împreună la bancă." La ghișeu, funcționara mă recunoaște: "V-ati hotărât să scoateți dobânda?" "Nu, domnul are o procură și am venit să-l ajut". George numără banii apoi ne invită la o înghețată. Intilnirea e pe aproape de aeroport. Miroase a primăvară. Privesc la ceas și timpul parcă nu mai trece...O veveriță aleargă prin copaci. "Ar trebui să mărturisesc copiilor toată povestea, dar nu știu cum!" Ma uit la cer și-n minte îmi vin cuvintele: "Mărturisește și te vei elibera!" În pomul de deasupra mea crește un vâsc. Singurul bărbat care m-a sărutat sub vâsc urmează să vină...Va veni? Într-adevar va fi el? Îl văd de departe. Mă va recunoaște? "Sărut mâna, tata" spune George și apoi ne prezintă: "Iubita mea, Ioana și mama ei, doamna Dalia." Ne dăm mâna și când se apleacă atingându-mă cu mustața,îi văd părul alb si rebel. Nu are reacție. Îi aud glasul cu timbrul neschimbat: "George,ai plicul?" "Da, tată!" În mâna intinsă se află doua bilete: Numai dus pentru... copii noștrii......
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate