poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-12 | |
Se intuneca si daca nu ajungem curind acasa mama o sa faca cu inima ! zise fata tragind de sania care se incapatina sa devina tot mai grea.Nametii se ridicau pina la mijlocul lui Marius si voiniceste facea loc fetei ca sa ajunga la drum.
-Apa e inghetata , cred ca putem trece pe ea. -Mie frica! Daca ne scufundam? -O sa fim ca in cartile lui Jules Verne.Poate nici scoala nu mai incepe si o sa avem 2 ani de vacanta.Ce mi-ar placee! -Si mie mi-ar place dar tata o sa ma inchida in casa cind ajungem la oras si o saptamina nu ma voi juca cu papusile mele preferate.Si de ce? Ca tu ai lasat grupul pe deal si ai vrut sa ma duci acasaiar acum uite! Daca vin lupii? -Ce sa caute lupii aici? padurea e mai departe si pina ajung la noi... Se apropiara de riu si Marius o lua de mina foarte delicat.Observa ca era uda leoarca si tremura din toate incheieturile dar isi facu curaj ca nu vor lua o scaltoaca acasa.Continua sa o traga de mina pina traversara apa apoi se lasa pe vine ca sa respire.Minca un bulgare de zapada si topai in jurul fetei care nu se mai oprea din tremurat. -Tremuri de frig sau de frica? Fata se multumi sa nu-i raspunda si ii arata ca s-a facut intuneric.In ciuda frigului alergara ca smintitii si se oprira in dreptul portii unde statea Marius. -Vrei sa intri? -Vreau sa merg in casa si sa ma bag in pat! Sunt terminata de frig! -Pot sa te caut maine? -Dupa ce ma trezesc te invit la mine sa ne jucam cu jucariile mele! zise fata si se intoarse pe calcaie ca sa intre in curte.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate