poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-09-10 | |
Evenimentul zilei Nr. 5287
Andrei Crăciun Miercuri, 10 Septembrie 2008 Cel mai mare experiment științific din istorie a început astăzi la ora 10, în Elveția, însă finalul Universului „va mai aștepta“ cel puțin până pe 21-10-o8. Cel mai puternic accelerator de particule construit vreodată, denumit „Large Hadron Collider“ (LHC), a fost pus în funcțiune la ora 10, în Elveția. Intenția savanților este să afle ce s-a petrecut în urmă cu 13,7 miliarde de ani, la Big Bang (marea explozie care a dus la crearea Universului). Mai mulți cercetători controversați i-au acuzat pe cei de la CERN că experimentul lor va atrage sfârșitul planetei noastre și, poate, chiar pe cel al Universului. Ipoteza îngrozitoare: se va crea o gaură neagră imensă, care ne va absorbi pe toți. A apărut, astfel, o mini-isterie planetară. Astăzi se va testa doar dacă funcționează detectorii de particule, iar experimentul propriu-zis va debuta pe 21 octombrie, în prezența șefilor de stat din 20 de țări, mai puțin România, care participă, dar nu este „parte integrantă“. Proiectul a costat peste 3,75 miliarde de euro și are o istorie inedită. CERN (Organizația Europeană pentru Cercetări Nucleare) a început să construiască, în 1996, la o adâncime de 100 de metri sub Alpi, un inel cu circumferința de 27 de kilometri, care a fost supus unui proces de răcire, pentru a ajunge la o temperatură de -271,3 grade Celsius, adică frig ca la Big Bang * * * - Dar... Sofia, ce certitudine am când tu spui că acest Adevăr e venit din Lumina Adevărului? - Martor îmi este Pământul, Elisabeta, pe care a coborât Dumnezeu! Pământul pe care-l călcăm în picioare eu, tu și noi toți, "e sfânt" și are ochi și urechi! Are și glas, Elisabeta! - Cum are glas, ce vrei să-mi spui prin asta?! Nu te înțeleg! - Ascultă frazele Sfintei Scripturi: „Și Domnul a zis: Ce ai făcut? Glasul sângelui fratelui tău strigă către Mine din pământ. Și acum ești blestemat de pământul care și-a deschis gura sa.” (Fac.4; 10, 11) Cine citește, să înțeleagă, și cine are urechi, să audă... "SE VA DESCHIE CUTIA PANDOREI". Și Iisus zicea mulțimilor: Când vedeți un nor ridicându-se dinspre apus, îndată ziceți că vine ploaie mare; și așa este. Iar când suflă vântul de la miazăzi, ziceți că va fi arșiță, și așa este. Fățarnicilor! Fața pământului și a cerului știți să o deosebiți, dar vremea aceasta cum de nu o deosebiți?” (Luca 12; 53- 56) Pag. 242 a romanului religios "IEȘIÞI DIN EA, POPORUL MEU!" Va urma.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate