poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2469 .



intamplarea care m-a facut sa ma maturizez
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [blueyes ]

2008-04-28  |     | 



Cautand o carte la biblioteca orasului am dat din intamplare peste o foaie veche de caiet.Am fost curioasa sa vad ce este asa ca am hoatarat sa o citesc.Era o pagina de jurnal a unui adolescent,care incepea asa:
"Exista o perioada in viata mea in care imi placeau doar lucrurile superficiale cum ar fi hainele scumpe,masinile,viata la oras cu distractii si toate cele.Cred k am trait o vreme dupa motto-ul "viata este scurta,traieste-o din plin",insa inteles gresit din toate punctele de vedere.Totul s-a schimbat brusc in momentul in care un stupid accident de masina m-a lasat imobilizat la pat,nedandu-mi sansa de a ma mai putea folosi de propriile picioare.
aveam doar 17 ani cand nenorocirea s-a produs,o varsta prea frageda zic eu.Totul a inceput la casa bunicilor mei de la tara.Era o zi insorita de primavara,si toata familia a vrut sa iesim la o plimbare in aer liber,dupa care sa luam pranzul tot in mijlocul naturii.Am refuzat categoric,iar tatal meu,dorind sa asist si eu la aceasta reuniune de familie,mi-a propus sa ii i-au masina si sa merg pana la locul unde aveam sa ne oprim,insotit de inca o persoana.Atat vroiam sa aud.Am plecat de acolo fara sa mai astept pe cineva,dar drumul nu a fost lung.Dupa putine minute de condus,intr-un moment de neatentie am intrat cu masina intr-o stanca,iar in urmatorul moment ma aflam pe patul de spital fara a mai fi in stare sa imi misc picioarele.Am tipat,am plans,ba chiar l-am invinuit pe tatal meu pentru accident,dar nimic nu ma facea sa ma simt mai bine.Dupa o lunga perioada de suparare,nervi,vorbe urate adresate parintilor,m-am trezit brusc intr-o dimineata cu un chef nebun de viata.Am rugat o infirmiera sa ma duca putin in gradina spitalului.Totul mi se parea atat de frumos,eram atent si la cele mai mici detalii.Imi aminteam insa cu tristete de viata agitata pe care o dusesem inainte de accident.Regretam ca a fost nevoie sa se ajunga la aceasta extrema pentru ca eu sa imi dau seama ca viat nu inseamna numai distractii si petreceri si ca viata de traieste dein plin si intr-un mod mai linistit facand altfel de lucruri,cum a fi o plimbare in aer liber,lucru pe care eu niciodata nu l-am facut.Niciodata nu m-am detasat de aceea viata monotona,de calculatorul meu si de lucrurile care credeam eu ca ma fac fericit.
Acum sunt resemnat.Am inteles ca asa voi trai de acum in colo si ma voi adapta la acest stil de viata"
Citind aceste lucruri spuse de un baiat aproape de varsta mea,mi-am dat seama ca tocmai am primit o lectie de viata foarte importanta si cred ca nimeni nu ar trebui sa o rateze.M-a facut sa reflectionez asupra modului si stilului de viata pe care il duc si acum imi dau seama ca nu am apreciat niciodata lucrurile marunte.
Sper ca aceasta povestire sa fie de folos multora dintre cei care o citesc,pentru ca pe mine m-a ajutat sa fac lucruri pe care nu credeam ca le voi face vreodata.



FIN

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!