poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-09-07 | |
Într-o dimineață senină de august mi s-a întâmplat toată istoria aceasta. Era 10 dimineața, moțăiam cu gândul la un J&B cu redbull. Un pahar plin. Nu-s dependent de alcool, pe cuvânt că nu sunt, dar în dimineața aceea simțeam nevoia a bea ceva tare. Era un fel de presentiment pentru ceea ce avea să urmeze. M-am ridicat alene din pat, mă simțeam foarte ușor, parcă zburam. Supriza a venit când am ieșit din cameră.
-Aoleuuu!!! Sile, ce-ai mamă pe spate?! Măică-mea mă privea îngrozită. Ce ți-a ieșit mamă pe spate? Instinctiv am dus mâna la spate. Prin tricou simțeam ceva dur și puțin pufos. Am fugit repede la baie. Când mi-am dat tricoul jos m-am liniștit. Eram un îngeraș, îmi crescuse un ciot de aripioară de îngeraș. Am chemat-o pe maică-mea. Era prea speriată să vină. Se închina cu două mâini și rostea în neștire „Tatăl nostru”. Fără tricou m-am dus la ea. -Uite mamă, sunt un îngeraș și m-am întors cu spatele ca să poată vedea și ea miracolul. A căzut în genuchi. -Ești un îngeraș, un îngeraș sfânt. Și a ieșit în goană pe poarta casei să povestească miracolul vecinelor de la colțul străzii. În 3 ore se adunaseră toți: poliția, jandarmeria, salvarea, pompierii, 3 reporteri, primarul orașului și mulți alți curioși. Patriarhul era așteptat din clipă în clipă. Luase primul elicopter spre Brăila. În 5 ore casa mea de pe strada Plutinei era survolată de elicopterele de la CNN iar agenți speciali ai Vaticanului discutau aprins cu Patriarhul. Vroiai și ei să-mi facă câteva poze pentru Papă. Patriarhul, într-o italiană stâlcită, le explica. -Nu se poate fraților. E imposibil, Sile e creștin-ortodox, miracolul a apărut la ortodocși, nu la catolici. Să vă dea și vouă Dumnezeul vostru asemenea miracole. -Vă rugăm, ce e așa greu?! Două-trei poze și plecăm, că am venit direct de la Roma cu un F16 al armatei italiene. A fost un calvar zborul. Vă rugăm, măcar o poză cu ciotul de aripioară. Nici n-o să simtă. Patriarhul agasat de insitențele agenților a ordonat cu un gest scurt trupelor de intervenție rapidă aflate la fața locului să-i îndepărteze pe păgâni. Eu, hotărât să apar în „Forbes”, mă sfătuiam telefonic cu un amic care e modalitatea de a obține cel mai avantajos contract pentru prima mea apariție televizată. Costel, un versat agent imobiliar din Brăila, mi-a spus sincer. -15% și mă fac agentul tău, am eu o relație cu un jurnalist tare de la București. Ãla vorbește engleza la perfecție că a lucrat pentru BBC, o să te fac bogat Sile, mai bogat ca Bill Gates. -Normal, ce Bill Gates are o aripioară de îngeraș pe spate?! I-am mai zis lui Costel să-mi facă rost de o mașina cu geamuri fumurii. Patriarhul mă enerva, vroia să merg cu el la București cu elicopterul ca să fac nu știu ce serviciu bisericii ortodoxe. Enervat i-am zis în derâdere. -Moșule, plătești bine să mă urc cu tine în elicopter?! -Fiule, te va plăti Dumnezeu. -În valută forte?. Nu cred. Te rog eu, lasă-mă cu predica asta, sunt sătul să fiu folosit. -Fiule!!! Dumnezeu e sus și vede. -Și ce dacă, nu-l las eu să vadă?!. Din partea mea poate să facă și poze. Nervos Patriarhul a ieșit din cameră. Am vrut să ies și eu dar patru mascați mi-au barat calea. -Ne pare rău, nu puteți ieși, ordinele Patriarhului. Va urma.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate