poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-12 | | De ce ai apărut în viața mea, fără a te întreba, dacă îmi vei face rău sau bine. Ești pentru mine cel mai special, dar ce să fac să fiu lângă tine? Îți dăruiesc a mea ființă, ce rost are, tu nu o vrei. Îți dăruiesc și al meu suflet, cel ce îți va fi un cântec și îți va alina durerea, ce-o vei avea în timpul vieții. Nu-ți cer nimic, nici nu am dreptul, ești liber la fel ca mine, poate. Nu ești dator să mă asculți cu-atât mai mult durerea mea s-o simți. Dar totuși am și eu o dorința pe valurile iubirii să fii cu mine măcar o clipă, căci sigur voi fi fericită, mă dărui celui ce-l iubesc. Nu-mi pare rău de-aceste gânduri, nici de timpul pierdut gândindu-mă la tine, căci doar privirea ta luminoasă stăpânește al meu suflet. Mie dor de-a ta amabilitate, mie dor de felul tău de-a fi, mie dor de chipul tău, de tine, mie dor, căci eu țin mult la tine.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate