poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 21 .



Aventura din '88 cu distinsa mamă a lui Daniel
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-11-17  |     | 



O cunoscusem cu patruzeci de minute înainte să o duc acasă la Daniel. Eu stăteam cu doi colegi în apartament și nu era loc de întors cu gagici. O chema Tania, susținea sus și tare că nu era prescurtare de la "Tatiana" și că nu avea origini rusești. Avea, însă, un trup de zeiță scandinavă și o privire de păcat mediteranean. Am dat ultimii mei bani pe taxi. Că nu-mi mai rămăseseră deloc pentru mâncarea de a doua zi nu mai conta. Tania trebuia "rezolvată", cazul cerea rapiditate, nu autobuz sau tramvai. Am ajuns la Daniel în opt minute. La miezul nopții nu e trafic. M-a informat din pragul ușii că în dormitor dormea maică-sa iar el împreună cu cele două surori pe uriașa canapea extensibilă din camera de zi. Eram panicat, Tania mă ținea drăgăstos cu ambele brațe de după gât și mirosea divin dar nu aveam cuibușor. Cum doarme maică-ta?, l-am întrebat pe Daniel. Tai lemne pe ea!, mi-a zis. E perfect, îmi asum riscul, lasă-mă să petrec restul nopții în patul ei, cu Tania!, am adăugat înflăcărat. Daniel și-a făcut cruce și mi-a urat succes. Nu am aprins nicio lumină prin casă, am bâjbâit până în dormitor, am dezbrăcat-o pe Tania printre săruturi și am băgat-o în patul în care mama lui Daniel sforăia. Primul asalt a fost fulgerător, mi-am tras răsuflarea câteva minute apoi mi-am întors cucerirea cu fundul la mine pentru al doilea asalt. Eram în al nouălea cer, sforăitul se oprise și mă puteam bucura pe deplin de gemetele minunate ale Taniei. Și deodată m-am trezit cu o mână pe fund. O mână energică, hotărâtă. Ochii mamei lui Daniel străluceau încântați la o palmă de fundul meu gol. Mă mângâia cu frenezie și mă împingea în Tania... Am uitat de tot, și de Tania, și de rotunjimea feselor ei între care eram fericit, și de foamea pe care urma să o fac a doua zi. Eram împietrit, fără reacție. Mâna energică m-a smuls la un moment dat către ea. Tania, eliberată din strânsoarea mea, s-a muiat ca o cârpă. Alcoolul și ora târzie o învinseseră. M-am pomenit între picioarele mamei lui Daniel. Îi simțeam cămașa de noapte ridicată până la brâu și părul pubian abundent. Întotdeauna îmi plăcuse doamna Radu, femeie încă frumoasă la cei aproape șaizeci de ani și foarte stilată, chiar fină dar nu mă dusese niciodată imaginația până la a fi călare pe ea, în patul ei. M-am lăsat condus de instincte și de uluială. În fond, momentul era fabulos: o tânără superbă și o doamnă de soi în același timp la dispoziția mea... Ce-aș fi putut cere mai mult? Ah, și ce sâni am descoperit la doamna Radu!... Și ce buze, ce sărut... În pauză a scos o sticlă de rom cubanez din noptieră și am băut în liniște. Alături, Tania dormea dusă așa cum o lăsasem, cu fundul în sus și capul în pernă. Mama lui Daniel mi-a arătat apoi cum se face un sex oral de calitate și am terminat sticla de rom în următoarele două pauze. Afară se auzeau cocoșii. Deși aproape stors, priveam cu jind la fundul Taniei. Doamna Radu a observat și mi-a făcut semn din privire să trec la Tania. A aprins o veioză și mi-a șoptit că vrea să mă vadă. I-am făcut Taniei un cunilingus prelungit dar nu s-a trezit, așa că mi-am folosit erecția la încă un număr tras mamei lui Daniel. Jubila. Mă îmbrățișa atât de tare că nu mai puteam respira. Am adormit epuizat într-un târziu, stors de ultimele picături de putere. Când m-a trezit Tania, era soare de-a binelea și nici urmă de doamna Radu. Ne-am îmbrăcat la repezeală și am ieșit prin spate. N-am mai văzut-o niciodată, nici rămas bun nu și-a luat. Daniel a devenit prieten mult mai bun de atunci la insistențele mamei sale, care i-a explicat că sunt nu numai un caracter deosebit dar și un băiat cult și plin de viitor... Din când în când merg pe la Daniel și noaptea dar fără să-l deranjez. Intru prin spate direct în dormitorul maică-sii și o iubesc în toate felurile. În toamnă încep facultatea și se pare că îmi va fi profesoară chiar dumneaei. Îi mulțumesc Taniei în gând în fiecare zi: mi-a schimbat viața enorm.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!