poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 380 .



Pacificatorii
proză [ ]
Imperialismul rus

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cosibuc ]

2022-03-02  |     | 



De ceva zile privesc înmărmurit războiul inegal pornit de putin (cu p mic căci la suflet este mic), împotriva oamenilor în primul rând, un dinozaur al comunismului isteric lipsit de scrupule și golit de suflet. E clar că nu înțelege definiția de ‘’țară‘’, considerând pământul mai important decât oamenii, deși în realitate aceștia definesc noțiunea de țară, de nație. În timp ce Europa deschide granițele înțelegând că liniile desenate pe hartă nu reprezintă decât diferențe de limbă și cultură, în primă instanță legătura economică (banul) i-a împins către această abordare, cimpanzeul eclectic dominat de frustrări nenumărate, înconjurat de lingăi și aserviți căci așa îi place, s-a ocupat de opozanți să-i extermine reducând orice fel de opoziție la tăcere veșnică, a instalat întunericul minciunii în mințile propriului popor, folosind media ca pe un detergent de șters creierul și armata sub o formă medievală, formată în special din tineri recruți, la ocuparea forțată a teritoriilor fostei URSS. Micuțul mare imperialist habotnic, crescut de școala KGB ca luptător cu ochelari de cal, execută fără să calculeze consecințele planul ruginit de reântregire al teritoriilor sovietice ocupate cu creionul pe hartă, crezând în sinea lui că va fi aplaudat de popor ca un mare întregitor de țară, amenințând planeta cu exterminarea nucleară, uitând că nu va mai fi nimeni să-l laude și nu vor mai exista granițe, doar un bolovan contaminat învârtindu-se de-aiurea în jurul soarelui. Dupa 1990 conducătorii ruși au fost lăsați să-și facă de cap fără a fi deranjați să ocupe diverse teritorii începând cu Transnistria prin decretul 320/1.04.1992 (Boris Elţin) “cu privire la trecerea sub jurisdicţia Federaţiei ruse a unităţilor militare ale Forţelor Armate ale fostei URSS aflate temporar pe teritoriul Republicii Moldova”. Acest act este ilegal deoarece s-a extins asupra unui teritoriu care nu făcea parte din Federaţia rusă, asupra unor persoane care nu erau cetăţeni ai acestui stat, asupra unor organizaţii şi bunuri care nu aparţineau Federaţiei ruse, decretul violând astfel flagrant suveranitatea Republicii Moldova. Cu toate acestea, conducerea de la Chişinău nu l-a contestat la momentul emiterii, ci mult mai tărziu și nici Europa nu a reacționat cum se întâmplă acum în cazul Ucrainei, de precizat că au luptat și soldați ucrainieni atunci (citiți aici https://moldova.europalibera.org/a/de-ani-de-la-r%C4%83zboiul-de-la-nistru-ru%C8%99ii-nu-au-uitat-de-noi-/31732307.html)
Au urmat și alte ilegalitați pe care cancelariile europene le-au trecut cu vederea, îmbătați de bănetul ce va urma să curgă din relația cu federația rusă, o lăcomie lipsită de umanitate, lăsând imperialismul exacerbat al conducătorilor mămicii RUSIA să-și facă de cap pe unde și oricând doresc, trecănd elementul oameni și viețile lor la obiecte diverse la procente planetare neânsemnate la cifre fără importanță. Reprezentanța diplomatică a Rusiei la București a scris o postare largă despre „pacificatorii” ruși care au intervenit în numele păcii, în regiunile separatiste pro-ruse Abhazia și Osetia de sud (Războiul ruso-georgian din 2008), apoi pentru anexarea Crimeii din componența Ucrainei în 2014, după ce „neonaziștii” ar fi venit la putere în Kiev după Euromaidanul din 2013. Totodată, Rusia vorbește la fel de intrarea militarilor ruși în Siria și apoi în Kazahstan pe post de pacificatori. Sper să nu fi venit prea tîrziu această trezire a Europei, cu siguranță pentru oamenii ce locuiesc în Ucraina e târziu....foarte târziu....sa ne ajute Dumnezeu caci de butonul roșu de e să fie apăsat nu ne mai scapă nimeni.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!