poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-01-09 | |
Capitolul 1
-Ah,ce chinuri! A ieșit? -Da, mamă, stai să-mi taie ombilicul... -Suflă tare! Ai împins bine!Þi-a ieșit un copil de nota zece! Mă duc să mă spăl!Ia-l în brațe! -Voi mai trăi? -Da, mamă, doar un an, îndeajuns să nu te cunosc!Dar stai să țip: Oaaaaa! -Ok!Ce ești? -Doamnă, aveți băiat! -Știu, vorbisem deja cu el.Avea o voce gravă...Deși sunt multe chestii pe lumea asta...Intoleranță, francmasonerie, planeta Sirius, annunaki, budha, jehova, sau papa de la nu știu unde...Lucifer?666 sau chiar 007? Capitolul 2 -Ești orfan? -Da, și mă mândresc cu asta!Tu? -Părinții mei sunt parlamentari! -Adică vorbesc mult? -Da!Acum avem tot ce ne trebuie! -Și restul? -Restul nu mă(ne)interesează!Sunt un copil!Hai, vi la patinoar?Doar ce l-a construit tata! -Nu, rămân să mă joc singur... -Mereu ai fost prost! -Mereu voi Fi! Capitolul 3 -Ce faci? -Bine... -Ai dat la facultate? -Da...Dar nimic...O s-o termin mai devreme... -Ești tare!Cum vei face asta? -N-am cu ce...E simplu! -Dacă vrei te voi invita la un bufet suedez, dar să nu mănânci mult, ok? -Nu mănânc pe stomacul gol! -Ești tare!Și pe mine m-au învățat părinții mei!Ar trebui să-ți faci un site de promovare!Știi ce este acela un google adsens? Capitolul 4 -Ai copii? -Nu... -De ce? -Legile nu permit... -Ce faci acum? -Muncesc... -Ești prost!Ai reușit să faci ceva? -Da!Îmi creez viitorul după moarte. Capitolul 5 -Salut! -Buna! -Arăți mai tânăr precum pari...Eu am pierdut TOT!Mi-am dezamagit familia! -Care familie? Capitolul 6 -Trebuie preot? -Așa scrie aici! -Lăsați-l aici!Încă există! Post scriptum: -Ah,ce chinuri! A ieșit?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate