poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-12-29 | |
Marea majoritate a oamenilor consideră viața ca fiind efemeră...Uite, eu punct vieții tale!Sunt eu păcătos că vreau asta?Și tu vrei asta?Da, vrei!Idealul meu de oligarhie supremă în a sfârși viețile altora nu e un moment de top 300 Capital!N-am strâns bani...Banii se vor da victimelor.Și?Ce-am câștigat?Un simplu top?Nu...Să vă explic!
E foarte greu să dai viață!Numai eu știu cât mă consumă!Fizic, psihic, fantomatic și alegoric, metaforic vorbind...Să dau moarte? Pe planeta asta e foarte ușor!Ia gândiți-vă...Pe Uranus mi-e cel mai greu, pe Sirius!!!Ha ha ha!!!Intervin reptilienii!Pe Soare?Nu îndrăzniți!Și-au pus repartitoare!Azi, acum, după un vis normal, o să repun în funcțiune INFINITUL!Nu vă speriați!Cine crede în asta, poate muri! Morala: Hai să mergem la cumpărături!Cine cunoaște lumina și viteza ei peste tot ce e bun... P.S.Unii mai și greșesc! P.S 1: Așa e! R: Stinge lumina!Vreau să dorm! Morala: Tatăl nostru, care ne ești în ceruri...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate