poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 945 .



Daca viata ta e naspa, asteapta sa vina ziua ta
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [manole1m ]

2011-08-21  |     | 



Cand e ziua ta si imbatr... prinzi experienta cu inca un an, vrei sa vezi cine iti ramane aproape, cine isi mai aduce aminte de tine. Mi-am dezactivat data nasterii de pe facebook. Prin urmare, cel mai bun prieten mi-a dat beep...sa-mi ceara bani pe termen nedeterminat. Uitase complet de berea moca cu ocazia iesirii mele dintr-un vagin comunist, acum ceva zeci de ani. Totusi, multumesc iubitei mele, pentru chilotii cu Superman. Sunt cu doua numere mai mari, iar eu sunt in dilema. Oare, are impresie gresita despre ceea ce bag in ei sau este ceea ce isi doreste de ziua ei? . Fiind in graficul de aniversati a companiei,am primit un cuptor cu microunde. Merge perfect. Broasca cu care am facut probele de functionare este crocanta.

Intr-adevar, o data pe an fiecare trebuie sa ne simtim ca regele Coliva al III-lea. Azi a fost ziua mea de osanale si pupaturi, unele senzuale si excitante de la domnisoare buzate altele seci si puturoase la babe grase si secretare virgine. Nu intru in detaliile țucălăilor posesori de penis care mi-au mozolit obrajii cu soriciul nebarbierit. Ca sa nu intru in relatii personale cu propria-mi persoana, imi bălăcesc vara asta implinirea a 33 de primăveri, intr-un murfatlar de aprozar. Scurtez postarea pentru economia de curent electric si trag concluzia ca trebuie sa imi schimb viata si scopul vietii mele de aici inainte va fi sa salvez planeta. Voi face mai mult sex cu lumina stinsa, voi recicla prezervativele si o sa-mi tatuez pe buci ''Salvati Rosia Montana''.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!