poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1748 .



Lignum
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ioannes ]

2011-01-23  |     | 



Undeva, in mijlocul unei campii, se desfasoara lucruri care pot parea mult prea banale si insipide pentru un ochi prea obisnuit cu miscarea dezordonata a altor oameni care nu cunosc alt reper decat haosul. Se asterne dimineata si antieroul meu se ridica din pat deodata cu gandurile lui muritoare.
-Astazi va trebui sa fiu din nou obisnuit dar imi va face placere. Voi ascuti toporul si ma voi duce sa sparg niste lemne.
-Hei, te-ai trezit? Acesta era glasul mamei care se facea auzit de la oarecare departare.
-Da. Vine raspunsul scurt.
Ma simt captiv totusi in propriile mele vise. Simt ca lumea e un poligon de tragere. Noi avem libertatea de a alege tinta, de a alege arma, de a hotari cand tragem. Totusi, poligonul e un spatiu inchis. Acestea sunt gandurile antieroului numit David. Si toate gandurile si faptele ce vor urma vor fi expuse aici.
Oare unde se duc gloantele? Oare ajung dincolo de poligon? Mai bine ma opresc aici fiindca simt ca ma contrazic.
David s-a dus sa isi ascuta toporul si in acest scop a folosit o ilustra descoperire a civilizatiei noastre:curentul electric. Mai exact a folosit un polizor actionat de acesta. Apoi a inceput treaba.
Fiecare lemn e o secunda din viata mea. Fiecare aplecare ma face sa ma gandesc la toate plecaciunile invizibile pe care suntem nevoiti sa le facem. Am nevoie urgenta de o balta!
David merge pana la balta si se examineaza.Vede niste ochi ce inca stralucesc si un chip pe care inca se citeste dorinta. Aici e marea lui problema.
Lemnele se sparg, soarele se inalta pe cer iar mintea incepe sa lucreze.
Va urez mult spor!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!