poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-05-18 | |
Linisteste-te nu trebuie sa-mi dai explicatii,soptii ea, am inteles..
inteleg ca ai remobilat si chiar nu ai unde sa ma asezi, oricat ai vrea.. urasc sa te pun in asa situatie , e clar insa, uite parul meu nu cadreaza cu albastrul rece al peretilor tai, trebuia un ocru... si mainile mele calde ar incarca atmosfera daca s-ar rezema pe bratele fotoliului tau alb si glacial covorul stiu, este facut sa suporte un picior femeiesc numarul 36 iar eu port 36 si aproape jumatate ai prea putin spatiu pentru gandurile mele si framantarile-mi vulcanice vaii, ar devasta atmosfera tacuta a caminului pielea mea pare prea alba ca sa poata suporta dogoarea semineului tau fastuos iar a ta, hmm, poate prea pigmentata ca sa se asorteze cu a mea, asa ca pana si melanina ne joaca feste este si asa mult verde in apartamentul tau, serios acum, asta ti-ar mai lipsi bluza mea verde din piata aruncata neglijent pe spatarul balansoarului pacat ca nu am ochii albastrii, precum peretii, m-as fi potrivit sigur da.. poate in alta viata cine stie (as fi putut sa-mi pun lentile de contact dar ce sens avea sa-mi cosmetizez sufletul, lumina adevarata ar fi iesit oricum la iveala si tot nu ma potriveam.. in tine) si totusi, daca privesc in ansamblu, cred ca as da casei un aer.. interesant si abstract, nu crezi?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate