poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-01 | |
trăiesc într-un cartier mic
el este țara mea în zilele libere îl iubesc îl vizitez îl laud: Pajura are o faună bogată câini vagabonzi ceea ce ține sub control populația de pisici vagaboande ceea ce favorizează proliferarea de veverițe bagaboante care cerșesc alune în stație noi ne-având destui stejari pajurenii sunt oameni cu suflet mare fiecare stație are o cârciumă și berea e delicioasă cu alune după politică sau fotbal merge o faptă bună cred că suntem singura țară cu o specie endemică de restaurant, uneori chioșc țara mea are o medie de vârstă ridicată are pensionari cu ochi goi și sacoșele goale fluturând în vânt zălog de legământ al mândriei naționale de a nu avea nici un cerșetor am rezolvat problema sărăciei generalizând-o restul au mașini și nu există stopuri avem sufletul curat și nici un mall dar suntem dezirabili și cumpărați apartament cu apartament tara mea este cenușie ne-am născut dintr-o moștenire discretă dedicată privirii-n asfalt dar avem politicieni care ne reabilitează termic în curând vom fi colorați și calzi trebuie doar să semnăm angajamentul că vom fi destul de bogați încât să plătim ratele care ne vor face să ne pierdem casele atunci vom privi cu mândrie înapoi la fosta noastră țară colorată și caldă și prosperă și vom șopti timid, la o vodcă Pajura! știi că acolo eu m-am născut? țara mea are un viitor luminos pajurenii vor fi exterminați de alți pajureni mai deștepți, mai înalți suntem un popor colonizat pe bază de euro dar nu ne tânguim pentru că țara noastră va străluci cu-atât mai abitir fără noi suntem patrioți doar că uneori sunt îngrijorat de echilibrul ecologic mi-e teamă că vor dispărea câinii și cârciumile și veverițele vor fi înlocuite de curve...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate