poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-05 | |
B deschise ușa compartimentului , crispat și grăbit să scape de povara bagajelor . Își dorea locul de lângă geam cu fața spre direcția de mers, să deschidă geamul și să aprofundeze visarea. În compartiment nu erau decât două persoane: o fată și un tataie. Fata ascultă muzică la niște căști uriașe ce-i reliefează căpșorul gingaș și rotund. Bătrânelul mănâncă tacticos șuncă pe un ziar plasat cu îndemanare pe genunchi.
-Bună ziua! spuse B înviorat că nu trebuie să suporte chinul unu compartiment plin. Bătrânelul clătină capul a răspuns, fata ținu ochii închiși și părea să nu-și fi dat seama de intrarea lui. B își lepadă nervos bagajele, căutând locul 46 ce era lângă ușă, cu spatele la direcția de mers. Oftă a pagubă și-și lăsă trupul masiv să pice pe banchetă la locu-i rezervat. Bătrânelul șocat de faptul că aproape scăpase o bucată de șuncă cu șorici gros pe jos, îi aruncă lui B o privire înciudată, iar bărbia lui răsucita din cauza lipsei dinților se încovoie și mai tare dându-i un aspect râzboinic. Fata își dadu în sfârșit seama că în compartiment era un nou venit. Deschise ochii, ațintindu-i asupra lui B fără interes și plini de steluțe de plictiseala. B îi infruntă privirea vizibil încântat de ochii ei migdalați și plini de sclipiri ce-i păreau a fi misterioase, se întreba ce putea să gândească despre el în clipa asta, instinctiv își supse burta, îi ocoli privirea și abordă un aer absent. Poză așa un timp, simțindu-se din ce în ce mai neconfortabil. Ea avea ochii inchiși, B îi remarcă sprincenele stufoase pentru o fata și totodată rotunjimea capului strâns de căștile acelea uriașe. -Domnisoară, fiți amabilă, ce ascultați la aparatul dumneavoastră? Întrebarea bătrânului sparse tăcerea compartimentului iar B se simți ca trezit din somn . -Nu ascult nimic din ce a-ți putea dumneavoastră cunoaște, spuse ea în timp ce-și dădea căștile jos. Fața îi era luminată de un zâmbet imaculat. Parcă se transfigurase, o șuviță îi atarna rebelă deasupra ochiului stâng, iar B îi admira frumusețea. La fel de brusc precum începuse, dialogul celor doi se opri, lăsând tăcerea să inunde compartimentul. B vru iar să pozeze, renunță în ultima clipă iar stomacul lui scoase un sunet ciudat, grav. Roșu la față , sperând cu toata inima că nu a fost auzit, închise ochii rugând somnul să vină. -Legitimațiile de călătorie vă rog ! B întinse biletul. Îl primi înapoi. ‘’ La întoarcere îmi iau loc la cușetă’’ își zise.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate