poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-02-08 | |
Avem vise zdrobite pe cadranul ceasului in locul miezului zilei.Avem
sperante doar drept crapaturile atat de inguste dintre placile monstuoase de disperare.Avem vointa atat cat avem si aripi,avem viata atat cat sa incapa printre scurgerile nefericite de secunde.Suntem stafii in propriul nostru mormant dintre stele,suntem demoni in propria nostra libertate fara cuget.Drumul ne este pierdut,cum noi suntem pierduti printre potecile nemarcate inca ale salbaticiei.Padurile sunt inca pentru noi neprimitoare,cum si noi pentru noi insine suntem lipsiti de omenie intr-o barbara si ucigatoare stare de strainatate.Suntem straini noua,rataciti in propria nostra ograda,printre propriile noastre drumuri sapate in pamant si in piatra...Ne cautam usa,orbecaim prin intuneric dupa intrare,dar ce nu stim este ca deja suntem inauntru... Suntem cu atat mai mult decat niste biete fiinte muritoare,cu atat mai mult decat niste ganduri si idei ravasite,suntem cu atat mai mult decat niste biete aparente desarte...Si asta pentru ca dupa toate acestea se ascunde ceea ce ravneste insasi eternitatea:simtirea.Insa prea orbi suntem noi pentru a ne vedea puterea.Prea tradatori ne suntem pentru a ne hrani darul si a-l urca pe culmi nebanuite...Prea fricosi,prea neinaripati pentru a putea ravni zborul!Prea fricosi suntem chiar pentru a incerca sa ne recunostem singuratatea hilara,fricosi pentru a ne recunoste puterea suprema.Frica ne este de dictatura,de noi insine si de libertate.Nu vom intelege niciodata libertatea atata vreme cat o vom privi ca pe un dar ori ca pe o stare de gratie.Si nu vom fi nici curajosi pana nu vom putea recunoaste adevarul!Acel adevar ce zace in noi de milenii,mult prea las insa pentru a incerca sa iasa la suprafata.Toate visele noastre ne sunt impaiate,toate visele noastre apartin noptii,toate ne sunt zdrobite de acea clipa care ne leaga invizibil de origini... Tot ceea ce trebuie sa stim este ca putem fi mult mai mult decat sutem.Putem fi adevarul si binele si raul.Dar pana sa vedem toate acestea ce acum nu vor sa ni se arate,trebuie sa ne citim reflectiile din oglinda,trebuie sa putem vedea dincolo de noi insine,trebuie sa ne privim focul in ochi si sa-l intrebam ce mai face...Iar apoi urmatorul pas va fi libertatea.Libertatea...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate