|
poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | ÃŽnscrie-te | ||||
|
|
| |||||
| Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
![]() |
|
|||||
|
agonia ![]()
■ locuiesc într-un zgârie-nori
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2025-11-12 | | Clădirii dezafectate i s-a stabilit o nouă destinație: va deveni sală de așteptare! a fost consolidată, i s-au adăugat câteva încăperi pentru ghișee, grupuri sanitare, holuri, dependințe iar tavanul scorojit a fost îndepărtat pentru a se ridica două etaje în folosul unor birouri și sedii de firme. odată terminată clădirea, a fost proiectată și construită o altă clădire (un fel de turn pentru dinozauri). la terminarea celei de a doua clădiri, pentru că erau bani de investiții, a fost construit un pod. apoi s-a întrunit o comisie pentru a se stabili la ce ar putea fi folosite clădirea inițială și anexele (inclusiv podul). a început turnarea unei piste de aterizare, la terminarea căreia s-a constatat că nu se poate și decola de pe aceeași pistă, din cauza podului. întrebat despre inadvertență, proiectantul s-a motivat că lui i-a fost cerut proiect doar pentru pistă de aterizare și nu i-a spus nimeni că acolo există un pod. suplimentându-se fondurile, s-a mai făcut o pistă (doar pentru decolări). între aterizare și decolare, avioanelor urmând a li se demonta trenul de aterizare, monta boghiuri de tren și, pe calea ferată ce urma a fi construită, cu numai trei stații de cale ferată (două de sosiri-plecări și una intermediară), problema s-a rezolvat. podul a fost legat de un drum comunal sub titulatura de sens unic, astfel încât, oricine și din orice direcție trecea prin câmpie, trebuia să traverseze podul. pentru a nu sta degeaba, sub pod s-a amenajat o uriașă fosă septică care deservea tot complexul industrial. după ce s-au stabilit angajații, s-a dat concurs pentru ocuparea tuturor posturilor din aeroport, organe grănicerești, feroviari, compartimente financiare, de administrație, dar mai ales de control (aducerea personalului la serviciu se făcea de trei ori pe zi, gratis, cu trei elicoptere, din capitală). apoi s-a introdus în constituție existența aeroportului și alocarea unui procent din PIB pentru utilități și buna lui funcționare... după inaugurare, s-a constatat că nu există interes în zonă pentru utilizarea aeroportului. făcându-se studii și mai aprofundate, aeroportul a fost adjudecat ca parcare de avioane. din motive bine întemeiate, s-a păstrat întreg personalul, de la turnul de control la atelierele mecanice de întreținere, la impiegații de mișcare, posturile erau asigurate de Curtea Constituțională.. ca să fie eficientă parcarea, toți piloții care survolează zona au numărul de telefon de la turnul de control al aeroportului și, în caz că circulă timpuriu, se tem de vreo molimă sau sunt turbulențe în capitală, pentru o cafea, o clătită și un borș, pot poposi în parcare. așa a devenit eficientă și nu s-a pierdut clădirea veche și însingurată din mijlocul câmpiei care a fost multă vreme casă de pompe într-un sistem de irigații jefuit... între timp se așteaptă aprobări de la politicienii născuți la metru cub, pentru a se da drumul unui proiect care să deseneze primul metru liniar de autostradă.
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
| Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate